• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls kde se v tom novem meni heslo?

    mimochodem mlinka: jedno cislo automaticky poklada a druhe neni dostupne :)
    VANEK
    VANEK --- ---
    ILLUZE: "prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému"???
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ILLUZE: takže když to vyhodnotím:
    - mBank přejde na nové internetové bankovnictví a ze zákazníka se stane pátrač a tipovač, na čem mu asi jaká funkcionalita bude fungovat...
    - to s tím mazáním nul jsem zkoušela už na dvou počítačích na dvou prohlížečích - nefunguje to ani na jednom - prostě tam mám prázdná okna, bez uvedení, o jaký symbol se jedná, když ho tam chci doplnit
    - změnit osobní údaje přes systém mi nešlo, při osobní návštěvě pobočky paní spadl systém, ale vypadá to, že to akceptovalo - sice napůl, protože v inet bankovnictví se mi zobrazují obě příjmení, ale jistý pokrok tam je - akorát, že se jim to pak nepáruje s mým rodným číslem a IČ

    tak a teď babo raď, pokud změním banku, opět mne čeká kolečko finančák, účetní, sociálka, zdravotní pojišťovna :-//
    fakt tu "jásám" :-(((
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Oni si snad dělají z lidí srandu... tohle nemůžou myslet vážně v návaznosti na
    ILLUZE: Vážená paní xxx,

    kolonky variabilní a specifický symbol se Vám zobrazují s nulami, protože platbu zadáváte přes kontakt v adresáři, kde tyto údaje nemáte uložené. Pokud vymažete dané nuly, zobrazí se Vám název dané kolonky.

    V případě, že jste si žádala o povolené přečerpání, musela Vám na e-mail přijít zpráva s číslem dané žádosti, které bysme pro ověření v tuto chvíli potřebovali. Zašlete nám prosím číslo Vaší žádosti a můžeme ji ověřit.

    Ohledně daného načítání Supermarketu pouze doporučím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč nebo aktualizovat stávající. Všechny kolonky v novém bankovnictví fungují a pokud se Vám dlouze načítá, není to způsobeno naším systémem. Ostatní klienti tuto chybu nehlásili.

    Žádost o změnu údajů se nyní vyplňuje prostřednictvím internetového bankovnictví nebo telefonicky na mLince, kdy můžete vyplněnou žádost následně odeslat poštou na centrálu a nebo odevzdat na pobočce. V případě jakýkoliv dalších komplikací prosím kontaktujte naši mLinku telefonicky, jelikož prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému a nemůžeme Váš účet a Vaše nastavení ověřit.

    V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností nás, prosím, kontaktujte.

    Veronika Buchbauerova
    mLinka
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PTAH: polská mBank svoje fórum taky nezrušila, kdyby zmizelo tam, tak bych to bral jako jasný signál.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: ook :) dík
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: vzpomněl, ale kamarádi neví.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PETER_PAN: já tuším hned od jejího startu koncem roku 2007.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    @ADAMM: vím, že jsem s tím otravný, ale vzpomněl sis na mě? :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Taky jsem u mBank od začátku. A na rovinu, to nové IB má některé zajímavé funkce. Třeba oceňuji jednotný adresář (jsem i disponent a možnost platit z libovolného účtu mi vyhovuje). Rovněž možnost mít více účtů k jednomu subjektu (například ve školách máš dva až tři různé účty). Nicméně je to pomalejší než starý systém a fakt je to zatím beta verze, kde jse spousta věcí nedoladěných. Bohužel něco nebude doladěné dokud nebude starý systém odstaven, protože souběh obou systémů omezuje možnosti toho nového.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PETER_PAN:
    je to na zvyku... nesmis byt konzerva...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ADAMM: No jsem u mBanky od r. 2008. Od roku 2009 je to muj hlavni ucet na kterem provadim pres 90% vsech operaci. Bohuzel jestli me donuti pouzivat novej IB (zrusenim toho stareho) budu nucen jit jinam. K IB se pripojuji cca 50x do mesice a potrebuju aby byl pouzitelny, funkcni a alespon trochu ergonomicky - tohle fakt ne.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: účty mám u všech, ale v tuto chvíli Equa. Stejně jsem tam poslední dobou přesouval zbytek na rádoby spoření, tak to tam půjde přímo. Když nestačí slovní vyjádření nespokojenosti je třeba hlasovat nohama.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: že jsem tak zvědav - kampak? fio / air bank / equa nebo něco jiného?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: funkčně je nový IB problém, ale komunikačně je to doslova průser :-(
    Stačí kouknout na mFórum. I já jsem se už rozhodnul. Výplata poputuje jinam.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: plus jsem jim teď dával nějaké knížecí rozumy, protože mám bohužel dojem, že minimálně část vedení si nepřipouští, jak vážná situace je a že hazardují s důvěrou klientů, kteří jim i tak odpustili ledacos, co by jinde neodpustili a tohle fakt není prodej oplatek nebo tak něco, ale banka :/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: já tam dělal 2007-9, nicméně mám s některými lidmi (včetně těch, co řeší problémy) nadstandardní vztahy ;)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ADAMM: děkuji, pošta...

    já na tom kontokorentu nejsem závislá, prostě jsem tak byla zvyklá dříve, není nutný - a kdybych tušila, co bude následovat, vůbec bych se do toho nepouštěla

    jsem naštvaná už i kvůli tomu novému inet bankingu, je to fakt teď o pusu - prostě platby budu zadávat nadále v tom starém systému

    a fakt obdivuji vás, kdo tam pracujete - s kýmkoliv od vás jednám, všichni jsou strašně příjemní a vstřícní, musí to být neuvěřitelný záběr na nervy
    obzvlášť pro ty paní na Kotvě - ta přehlušující hudba je doslova ubíjí, do toho nám tam už párkrát "asistovali" porůznu "unavení" lidé, co se tam posadí hned vedle na schody
    ani jedné se nepodařilo mne "načíst" napoprvé, nesčetněkrát jim ten systém padl, pak to "vtipné" hádání mého rodného čísla... věřím, že si musí od klientů vyslechnout své...
    a já už se dneska neudržela a také jsem nebyla zrovna nejpříjemnější na operátora, když mi na rovinu řekl, že si není jistý, že mé reklamace ad. viz níže, padnou na úrodnou půdu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: pokud chceš "popostrčit" řešení svého problému, asi ti můžu pomoct. jen bych potřeboval do pošty nějaké identifikační údaje (stačí asi i jen číslo té žádosti).
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tak osobně jsem si v podstatě jistý, že staré IB na konci dubna nevypnou. Není to samozřejmě oficiální / potvrzená informace, ale moc by mě překvapilo, kdyby to udělali.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam