• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: vzpomněl, ale kamarádi neví.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PETER_PAN: já tuším hned od jejího startu koncem roku 2007.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    @ADAMM: vím, že jsem s tím otravný, ale vzpomněl sis na mě? :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Taky jsem u mBank od začátku. A na rovinu, to nové IB má některé zajímavé funkce. Třeba oceňuji jednotný adresář (jsem i disponent a možnost platit z libovolného účtu mi vyhovuje). Rovněž možnost mít více účtů k jednomu subjektu (například ve školách máš dva až tři různé účty). Nicméně je to pomalejší než starý systém a fakt je to zatím beta verze, kde jse spousta věcí nedoladěných. Bohužel něco nebude doladěné dokud nebude starý systém odstaven, protože souběh obou systémů omezuje možnosti toho nového.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PETER_PAN:
    je to na zvyku... nesmis byt konzerva...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ADAMM: No jsem u mBanky od r. 2008. Od roku 2009 je to muj hlavni ucet na kterem provadim pres 90% vsech operaci. Bohuzel jestli me donuti pouzivat novej IB (zrusenim toho stareho) budu nucen jit jinam. K IB se pripojuji cca 50x do mesice a potrebuju aby byl pouzitelny, funkcni a alespon trochu ergonomicky - tohle fakt ne.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: účty mám u všech, ale v tuto chvíli Equa. Stejně jsem tam poslední dobou přesouval zbytek na rádoby spoření, tak to tam půjde přímo. Když nestačí slovní vyjádření nespokojenosti je třeba hlasovat nohama.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: že jsem tak zvědav - kampak? fio / air bank / equa nebo něco jiného?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: funkčně je nový IB problém, ale komunikačně je to doslova průser :-(
    Stačí kouknout na mFórum. I já jsem se už rozhodnul. Výplata poputuje jinam.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: plus jsem jim teď dával nějaké knížecí rozumy, protože mám bohužel dojem, že minimálně část vedení si nepřipouští, jak vážná situace je a že hazardují s důvěrou klientů, kteří jim i tak odpustili ledacos, co by jinde neodpustili a tohle fakt není prodej oplatek nebo tak něco, ale banka :/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: já tam dělal 2007-9, nicméně mám s některými lidmi (včetně těch, co řeší problémy) nadstandardní vztahy ;)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ADAMM: děkuji, pošta...

    já na tom kontokorentu nejsem závislá, prostě jsem tak byla zvyklá dříve, není nutný - a kdybych tušila, co bude následovat, vůbec bych se do toho nepouštěla

    jsem naštvaná už i kvůli tomu novému inet bankingu, je to fakt teď o pusu - prostě platby budu zadávat nadále v tom starém systému

    a fakt obdivuji vás, kdo tam pracujete - s kýmkoliv od vás jednám, všichni jsou strašně příjemní a vstřícní, musí to být neuvěřitelný záběr na nervy
    obzvlášť pro ty paní na Kotvě - ta přehlušující hudba je doslova ubíjí, do toho nám tam už párkrát "asistovali" porůznu "unavení" lidé, co se tam posadí hned vedle na schody
    ani jedné se nepodařilo mne "načíst" napoprvé, nesčetněkrát jim ten systém padl, pak to "vtipné" hádání mého rodného čísla... věřím, že si musí od klientů vyslechnout své...
    a já už se dneska neudržela a také jsem nebyla zrovna nejpříjemnější na operátora, když mi na rovinu řekl, že si není jistý, že mé reklamace ad. viz níže, padnou na úrodnou půdu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: pokud chceš "popostrčit" řešení svého problému, asi ti můžu pomoct. jen bych potřeboval do pošty nějaké identifikační údaje (stačí asi i jen číslo té žádosti).
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tak osobně jsem si v podstatě jistý, že staré IB na konci dubna nevypnou. Není to samozřejmě oficiální / potvrzená informace, ale moc by mě překvapilo, kdyby to udělali.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    MRTVY_KENNY: na mne se nic nevyplivlo - ani minulý týden, ani tento
    na e-mail mi přišly v poslední době jen informace o odstávkách systému a potvrzení přijetí žádosti
    jo a v pátek "Všeobecné obchodní podmínky pro zakládání a vedení účtů podnikatelů, Praha, únor 2014"

    s tímto textem:
    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za důvěru a zájem o naše produkty.

    V příloze Vám posíláme Obchodní podmínky platné od 1.1.2014.
    O následujících krocích Vás budeme informovat v dalších e-mailech.

    S pozdravem,
    Tým mBank

    povšimni si název a jejich platnost... zaslané navíc v březnu

    netuším, o čem mne chtějí informovat, když mi paní na přepážce řekla, že je vše schválené a má to již být funkční
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ILLUZE: zajimave. par dnu zpet na mne plivla anketa, kde se ptali jak to pouzivam a fakt by me zajimalo, kolik lidi teda vyplnilo, ze pouzivaji vyhradne novy system a ten stary uz nechcou videt.. ale whatever, zas hledam logiku v necem..
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    PISTA1: mně ne, nezobrazuje se to - vzhledem k potřebnému spárování plateb např. za odvody za mzdy a tedy jasnou hrozbou penalizace, pokud se netrefím, je tahle "vychytávka" na přesdržku


    NELDE: právě jsem se dozvěděla od operátora, že tu původní verzi plánují odstavit na konci dubna, vytočilo mne to ještě víc...

    A popravdě řečeno - po akcích za posledních 14 dní jsem na ně vytočená opravdu hodně. Mám tam podnikatelský účet. Byla jsem u toho původního zvyklá mít tam jen pro strýčka Příhodu zařízený kontokorent. Tak tahle "kratochvíle" mne už stála 3 osobní docházky do Kotvy, popovídání si s operátorem (na kterého jsem se dostala díky nefunkčnímu "Supermarketu" na jejich slavném novém inet bankingu, na který mne odkázala paní v Kotvě, které spadl systém minulou neděli, a ten mne následně (musím však uznat, že byl velmi milý a profesionální) po mém zadání žádosti po telefonu opět odkázal na osobní návštěvu jejich pobočky, na kterou jsem dorazila ráno a následně mne paní uprosila, abych tam zašla ještě znovu odpoledne.
    A co myslíš, co mi hlásí nový "báječný" inet banking? Že kontokorent není, a že si o něj můžu zažádat.

    Jo a ta páteční ranní akce na pobočce byla velmi "vtipná" - paní mne hledala v systému - zobrazilo jí to prý u mého jména (minulý týden jsem jim tam byla nahlásit nové příjmení a číslo OP) jiné rodné číslo a dokonce i jiné IČ.

    A ano, doteď - kudy jsem chodila, tudy jsem hlásala na mBank chválu. Změnila jsem silně názor.
    Vyčkám do léta (a budu se modlit, že o své peníze tím pádem snad nepřijdu). Pokud se nevzpamatují, jdu jinam. Tohle fakt smrdí průserem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE: Toto jde udelat u zuno.
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: Mají to ohlídané v sazebníku: "Platební příkaz z kreditní karty v rámci ČR 1,5 % z částky převodu, min. 30 Kč" Tedy je to služba vcelku na nic - jen jako možná náhrada kontokorentu - krátkodobá půjčka na 12%-36% (když to půjčím ve správný/nesprávný den).
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: tohle nějakou dobu fungovalo v GE než to začalo dělat více lidí a bylo po funkci :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam