• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: ono víc jak do konce roku bych to neviděl, až sami uvidí jaké s tím mají náklady.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    Tak ja mBank uz nepouzivam... teda ted jako prutokac, ale to lze zmenit... Takze tam proste naliju 300 000 a necham to HNIT...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: chápeš to dobře, ale potřeba tam nechat rezervu po překročení 300k klesne úrok.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    chapu spravne ze to mSporeni je klasicke sporeni za 3% p.a. do 300 000 jen si nejak divne vyhrali s tim jak tam ty penize nalit?

    Takze misto toho abych tam poslal jednorazove 300 000, tak otocim 3 000 000 a ono to tam naskace samo?
    NELDE
    NELDE --- ---
    E2E4: marketing (-; Vzpomeň si na eMax, dneska má takový produkt skoro každá banka.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    ADAMM: Stejně nějak nechápu kde je háček ? Co mbank nutí dát tak pěkný úrok ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAKROUSEK:
    ja nemam dokoncene nejake ukony nekolik let stare... :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: eh.. ad to "pinkani"
    z komentaru "převod ani nemusí proběhnout stačí storno po odeslání."

    to uz je teda hodne zvlastni..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Kdyby to někoho zajímalo, tady k tomu Marek Lutonský má nějaké udělátko.

    https://plus.google.com/u/0/113016773678273684999/posts/GiHpUBkjZeV
    PABLLO
    PABLLO --- ---
    ADAMM: jj limit tam je 300 tis, coz je i tak pro 3% urok fajn. jen jsem zvedavy, jak dlouho vydrzi :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PABLLO: stejně je tam horní limit. pokud vím, tak bylo všem jasné, že to nastane - ale je to takhle převzaté z Polska a nebylo moc reálné to upravovat (třeba na "jen karty").
    PABLLO
    PABLLO --- ---
    netusite, zda pinkani penez pomoci mKonta kvuli rychlemu nasysleni penez pro mSporeni s vyhodnym urokem byl zamer, nebo nedomyslenost ze strany mBank?
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    NELDE: Spíše než o chybách bych hovořil o naprosté uživatelské nepřívětivosti. Jsem zvědav, jestli s tím budou schopni něco udělat. Přišlo mi, jako by snad chtěli a AirBank soutěžit o nejhorší IB na trhu. Po vypnutí původního IB nejspíše účet v mBank uzavřu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MAKROUSEK: to se mi stalo taky, je to tim, ze nemaji fyzicky overeny novy doklad totoznosti, to mi aspon bylo receno na mlince, kdyz sem o neco zadal ja
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Teda musim napsat velmi zabavnou prihodu s mbankou. Kdyz jsem se po dlouhe dobe prihlasil na ucet, abych si pozadal o platebni kartu, zeptalo se me to, jestli chci kontokorent. Tak jsem rekl, ze klidne. A pak jsem musel vyplnit sve udaje. Chytil jsem na chytak, ktery maji pripraveny na nepozorne zakazniky, kdy predvyplnili cislo stare, neplatne obcanky. Takze mi obratem prislo, ze zadost A byla zamitnuta, protoze jsem si nevsiml, ze bych mel zadat cislo nove, platne obcanky. Dobra. Vyplnil jsem zadost jeste jednou - zadost B. Nyni jsem se nachytat nenechal, vyplnil jsem platnou obcanku. Nacez mi prisel email, ze zadost B zpracovat nemuzou, protoze nebyla zpracovana ta s tou neplatnou obcankou. Tak jsem jim tam zavolal, jak nebyla zpracovana, kdyz mi prislo, ze je zamitnuta. A pan na lince mi rekl, ze to je dalsi chytak, ze sice se napise, ze je zamitnuta, ale to neznamena, ze je zamitnuta, znamena to, ze bude zamitnuta za 72 hodin. Od te doby mi kazde dva dni chodi email, ze nemuzou zpracovat moji zadost B, protoze nezpracovali jeste tu prvni. Takze jsem po tydnu opet zavolal. A pani mi zmatene povida, ze zadost A nebyla "zprocesovana". A ze da pozadavek na "zprocesovani". Kdy to bude? To ona nevi. Proc nebyla zprocesovana? To ona nevi. V kazdem pripade vsak nemohu zmenit obcanku jenom tim, ze tam dam jine cislo, mohu ji zmenit pouze pisemne. To je vec, to jsem jeste nezazil, jeste ted tady kroutim hlavou.
    GRETKA
    GRETKA --- ---
    Můj táta si nedopatřením nechal poslat mkartu na starou adresu a mezitím se přestěhoval. Takže mu nedošla. Volal na mLinku ale nezná svoje mLinkové heslo takže mu nedokázali pomoct. Pak šel na pobočku, kde mu řekli ať si změní adresu v IB což už udělal, ale s kartou mu nepomohli.. Když jde na IB tak tam má že kartu má, ale fyzicky ji v ruce nikdy neměl. Co je nejlepší udělat v této situaci? Kartu zablokovat a nahlásit jí jako ztracenou?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOXICMAN: jj intuitivnost sama .-)
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    KOC256: tak už asi vím, i když nechápu, proč je to tak schované a proč to není nazvané mSpoření

    Moje finance - Spoření - podzáložka Pravidelné spoření
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    KOC256: nene, mBusiness mam taky, tam to není
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOXICMAN:
    neni vpravo nahore? mBusiness se taky nesmyslne musi prepinat...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam