ADAMM: No a pomůže mi to? Já jsem právě doufal že mi k tomu někdo bude schopen podat konkretnější informace - z mého příspěvku na FB nic nevyčtou tutíž mi nebudou moc pomoci, ne?
Já podle toho určitě celou firmu nekádruju, jenom mi prostě příjde divný, že nějákym prvnim sítem na HR "tohle" projde, to nemohlo bejt ani blboou náladou a to bych řekl, že jsem ten typ zákazníka co si skoro s radostí nechá nakadit na hlavu (a rozhodně bych si nikdy nic nevylejval na nějákym operátorovi) , ale tady už se mi úplně klepali ruce, to by jsi ten hovor musel slyšet, neuvěřitelně arogantní holka, co se týká jejich schopností tak si myslím, že to internetové bankovnictví viděla z vlaku a má 5 - 6 postupů co dělat z důchodcema kterejm nejde poslat kapesný pro vnuky a tím bohužel končí. To ale o bance taky něco vypovídá.
Takže tejden to budu asi muset nechat ležet.