• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: u mBank - už jsem to psal několikrát, nemá smysl se k tomu vracet - šlo o ten dotaz, proč snížili bezpečnost hesla a následné arogantní chování ze strany toho operátora FB. Vytočilo mě to tehdy do ruda, přitom stačilo napsat, že specifikaci toho, co jde napsat do hesla za znaky, vymyslel nějaký pitomec v PL (jinými slovy, že...)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: u mBank nebo někde jinde? :) moje zkušenost je v tomhle případě spíš obecná (všichni tel. operátoři), kdo má FB mBank na starosti dnes, nevím (dřív jsem věděl).
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMM: spatne jsem se vyjadril, byl jsem z jeste celej rozpumprlikovanej
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: a doprdele, to jsem nechtěl vědět. Poté, co mi osoba na FB předvedla systém "Do toho je ti hovno, nekecej nám do toho."
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: a napsal jsi "dneska jsem si teda udělal nový názor na celou mBank" - tak jsem na to reagoval, no.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: FB mají na starosti vždy líp vyškolení lidi než telefonní operátoři. takže ti imho budou schopní víc poradit - i když je možný, že tě nakonec odkážou znova na volání kvůli ověření...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMM: No a pomůže mi to? Já jsem právě doufal že mi k tomu někdo bude schopen podat konkretnější informace - z mého příspěvku na FB nic nevyčtou tutíž mi nebudou moc pomoci, ne?

    Já podle toho určitě celou firmu nekádruju, jenom mi prostě příjde divný, že nějákym prvnim sítem na HR "tohle" projde, to nemohlo bejt ani blboou náladou a to bych řekl, že jsem ten typ zákazníka co si skoro s radostí nechá nakadit na hlavu (a rozhodně bych si nikdy nic nevylejval na nějákym operátorovi) , ale tady už se mi úplně klepali ruce, to by jsi ten hovor musel slyšet, neuvěřitelně arogantní holka, co se týká jejich schopností tak si myslím, že to internetové bankovnictví viděla z vlaku a má 5 - 6 postupů co dělat z důchodcema kterejm nejde poslat kapesný pro vnuky a tím bohužel končí. To ale o bance taky něco vypovídá.

    Takže tejden to budu asi muset nechat ležet.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: napiš jim normálně zprávu na FB, dej do ní screenshot... já mám teď aktuálně zkušenost s mLinkou zrovna docela pozitivní (šlo o nějaký trabl s obnovenou kartou a dvojím odmítnutím na terminálu - částečně i moji chybou) - ženská byla úplně v pohodě i když já jsem zrovna byl docela namíchnutej. soudit jakoukoli firmu podle jednoho telefonátu je imho blbost, to se může stát úplně kdekoli, že narazíš na nějakou nevyškolenou blbku.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    BUNDA: stopro nic z toho. :(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMIRA: Servery Azet.sk, Pokec.sk, Zoznamka.sk, Fotoalbumy.sk, Videoalbumy.sk, Aktuality.sk, Šport.sk, Diva.sk, Cestovanie.sk, Autobazar.sk, Minihry.sk, Minihry.cz, Pokeclive.sk, Tahaky-referaty.sk, Vtipy.sk, Kalendar.sk a ďaľšie...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    BUNDA: no právě, přesně na to jsem myslel, ale fakt mě nenapadá co by to mohlo být, navíc včera, od pátku jsem kartu nepoužil.
    Jem z toho úplně jelen....
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMIRA: to je něco jako centrum.cz napadá mne tedy jen nějaké předplatné.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KOC256:
    NELDE:
    BUNDA:

    Zadne cislo uctu, tam neni, neni tam vubec nic, i ta cena je zajímavá, tu operaci jsem naskenoval -viz níže.

    Nicméně, zavolal jsem na mlinku a teda opravdu mazec, tohle jsem nezažil, slečna evidetně brutánlě naštvaná že tam je, skákání do řeči, jsem se jí skoro musel doprošovat aby se mnou komunikovala, tak zpruzenej hlas jem nezažil, občas se zákazníkama komunikuju po telefonu taky a tohe je teda opravdu extrém, úplně prohozený role kdy se jí já jako záazník servilně "snažim pomoc aby mi pomohla":
    Ještě teď mám z toho otevřenou hubu, to je fakt síla, dneska jsem si teda udělal nový názor na celou mBank, protože takhle zpruzená, neochotná a vyloženě hnusná a arogantní kráva nemůže bejt prostě "náhoda". Nic jsme nevyřešili, ona tam nic takového nevidí.

    Jinak teda abych pravdu řekl tak nevím co ted, datum zaúčtování je tam až 16/10 , normálně bych si zablokovol kartu, ae zítra ráno odlítám a mám na ní hotel "nevim jestli to je problém zaplatit v cashi" a prostě ani tak se mi do ciziny nechce bez karty, takže jí zablokuju nejdřív za týden.

    Po tomhle ranim telefonátu jsem zjistil, že asi jediný způsob jak vysvětlit o co mi jde je dojít s laptopem/mobilem na pobočku a ukázt jim to, ale to asi dneska nestihnu.

    Tak at ted nevim, navic s mojí obcesí mi to bude hučet v hlavě asi jako jediný východisko je počat na blokaci karty do pondělí (a očekávat že tam nevznikne ještě větší bordel) a tu opraci řešit asi taky až v pondělí.


    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMIRA: nekteří prodejci mají platební brány z SK (O2, Alza apod.)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMIRA: Pokud 4/10 (včera) tak je to asi jen blokace, tak není často informace úplná. Počkej až to bude zaúčtované, pak se obvykle objeví další detaily. Jinak místo prodeje může být místo registrace obchodníka (centrála), při tom to může být někde jinde - třeba i po internetu. Pokud si nevzpomeneneš (a nebylo to třeba kartou partnera), tak doporučuji reklamovat - měli by ti poskytnout nějaký "podklad" - kopii účtu, faktury, atd.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA: Cislo uctu do googlu? Bylo to kartou?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Zdravím,

    dotaz, zjistil jsem že jsem dle historie provedl 4/10/2015 platbu, město prodeje Bratislava, ale prostě jak se snažím tak nemůžu přijít na to za co to je platbu, absolutně mě nenapadá za co ta částka je a jediná informace která k té položce v historii je, je datum a město prodeje Bratislava.

    Jak se můžu dozvědět co je to za platbu prosím, tedy, jak se to dozvědět nejrychleji?

    Předem díky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Zadal jsem spatne cislo (mBank bez predcisli). system zahlasil ze cislo je chybne. nasledne jsem opravil a chybova hlaska me doprovazela dalsi tri kroky jiz spravneho zadani...

    To je fakt s nima uz tak spatne? Ze potrebuji po case do toho sahnout a vsechno je nahovno... :(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jak přes mobilní aplikaci přesunu peníze z mBusines na mKonto? Vypadá to že by to jít mohlo ale tuto kombinaci tam nedostanu...

    At kliknu na modry ucet nebo zeleny vzdy se to chova divne...





    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    ADAMM:
    KOC256: volala som na mLinku, kde uznali že to poslali blbe, tak mi do 14 dni pošlú ďalšiu kartu. Celý hovor vyšiel na 15 minút.. :) dufam že uz bude všetko ok
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LD_DRTH: zkontroluj si, jestli je vše v nastavení v IB správně. normálně zavolej na mLinku a pořádně jim vynadej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam