KOC256: Ano, přesně takovouhle odpověď jsem očekával.
Ne, nechci aby jí kamenovali na náměstí, nechci žádný omluvy, odškodný a podobný zbytečnosti/fantasmagorie - jde mi čistě jenom o podání zpětné vazby a zde jsem se chtěl dozvědět zda to k něčemu bude nebo ne. Nezajímá mě ani jak se s tim firma vypořádá (konkrétně - do toho mi nic není).
Ještě jednou, nebyl to žádnej standartní česko/slovenskej přístup prodavačky v jednotě "zákazník je tu pro mě" ale opravdu agresivní "posílání doprdele" - křik, skákání do řeči apod. Nikdy mě nikdo ještě tak nevytočil abych měl potřebu si něják "stěžovat" - ale tahle slečna to prostě dokázala.
Na druhou stranu tě chápu, na tvym místě bych asi reagoval podobně (s tím, že to určitě dotyčný přehání) - ale ty jsi ten hovor nevedl :-)