• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    OOHN
    OOHN --- ---
    Zdravím, mám u mBank kreditku, kterou jsem vyčerpal a teď splácim. Jde o to, že občas při splátce převodem pěnězi z běžného účtu tam ty peníze nenaskočí celé. Třeba pošlu tři tisíce a dlužná částka se zmenší o méně, než o tři tisíce..
    Jediný vysvětlení, co mě napadá je, že část peněz se strhne za úroky, ale je to divný, protože ve výpise se úroky neobjeví.

    Máte někdo vysvětlení, zkušenosti, jak to vlastně funguje? Dík.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMIRA: Tak tu stížnost podej. Chtěl jsi vědět, co se může stát. Hodně lidí ty koule nemá a nechá to raději být.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    NELDE: heled to jsi napsal/a hezky ale fakt odmitam zit ve svete kde se jako zakaznik musim smirit s chudackem kteryho nekdo "nuti" nekde delat, muze jit makat rani sichty do pekarny, tam se s nikym nebude muset bavit, nebo muze zdrhnout do nejaky zeme kde pozitri znamena predevcirem - tam ji to taky budou tolerovat.


    Pochybuju ze ji vyhodi, ze ji seberou treba nejaky premie? Hrozny, zit ve svete kde ti daj penize na zaklade toho, jakou odvadis praci, brrrrr.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMIRA: Pokud si budeš stěžovat, tak ji vyhodí nebo ji aspoň seberou část jejího ne moc velkého platu. Ty hovory se nahrávají. Máš-li na to koule, tak tu stížnost pošli.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA: Neresim co ti rekla. Pracuji s informaci ze to bylo pres caru a te verim.

    Ale nize jsi vyslovene napsal ze pokud jen ty ty ty, tak ze to je pro tebe malo.

    Ted uz jsi to napsal jinak a to chapu a beru.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KOC256: Ano, přesně takovouhle odpověď jsem očekával.

    Ne, nechci aby jí kamenovali na náměstí, nechci žádný omluvy, odškodný a podobný zbytečnosti/fantasmagorie - jde mi čistě jenom o podání zpětné vazby a zde jsem se chtěl dozvědět zda to k něčemu bude nebo ne. Nezajímá mě ani jak se s tim firma vypořádá (konkrétně - do toho mi nic není).

    Ještě jednou, nebyl to žádnej standartní česko/slovenskej přístup prodavačky v jednotě "zákazník je tu pro mě" ale opravdu agresivní "posílání doprdele" - křik, skákání do řeči apod. Nikdy mě nikdo ještě tak nevytočil abych měl potřebu si něják "stěžovat" - ale tahle slečna to prostě dokázala.

    Na druhou stranu tě chápu, na tvym místě bych asi reagoval podobně (s tím, že to určitě dotyčný přehání) - ale ty jsi ten hovor nevedl :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA:
    a co je pro tebe adekvatni vysledek? Kamenovani na namesti?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMIRA: jen tak pro zajímavost, reklamaci mi uznal ia peníze poslali zpět.

    Nicméně, měl bych dva dotazy - pokud se v tom někdo pohybuje:
    1) má cenu se ptát mBank o co šlo? Dají mi vědět jak k tomu došlo?
    2) nikdy jsem to neudělal a čekal jsem s tím, až bude reklamace vyřízená, ale přemejšlím že opravdu napíšu nějákou stížnost na tu operátorku (o které jsem se tu zmiňoval). Nikdy jsem žádnou stížnost nenapsal a ani se mi do toho vůbec teda nechce (opravdu nejsem člověk co by si někde stěžoval) - ale tohle mi přišlo už moc - dokážu přehlídnout snad všechno (kdyby byla vyjetá, vožralá, nevyspalá, standartně zpruzená, něco nevěděla něco mi nechtěla říct atp atp.) ale tahle slečna/pani byla vyloženě agresivní a to dost. Otázka je - má to cenu? Stane se něco jinýho než že ten můj email poputuje do koše popř. nějáký ty ty ty?
    YARIN
    YARIN --- ---
    AXTHEB: aha, ja sledoval tak nejak automaticky jen radky, hah, dik.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    YARIN: Bezhotovostni 10k versus Platby na internetu 20k?
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: ano, je.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    a je v tom opravdu jen CU? neni v tom i castka, VS, ... ?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    proste kamosovi posles pres mobil qr obrazek, on si ho nacte a posle ti prachy. Tadaa, magic.
    #2015
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: RB to umi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    dobrá konstruktivně...

    Kdybych pominul že se tu bavíme o mbance a ta má problém i vymyslet rozumné pravodlo pro znaky v heslu a řešení case sensitivity v username, tak nevím, že by toto někdo nabízel... Co vím tak pomocí QR se řeší celé platební příkazy, ale jen číslo účtu?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: pokrok nezastavis .))
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    :D
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    zobrazuje nekde web mbank qr kod meho uctu?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YARIN: dej screenshot ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam