Tak právě mě baby na help lince nadzvedly ze židle.
Volám tam, že mi neoprávněně naúčtovali 40,- za SMS balíček, který jsem neobjednal.
První mi řekla, že jasně, že tam je chyba, o které vědí. že stačí zadat reklamaci a navedla mě jak na to. Takže jsem si našel ta potřebná čísla a zavolal tam znovu.
Druhá mi suverénně oznámila, že to je moje chyba a že jsem si to objednal, že to, že to je známá chyba, ona teda opravdu neví. Že to teda pošle na reklamační, ale že to nevidí jako reklamaci, protože jsem to musel potvrdit SMS. Na dotaz, kdy jsem si to podle ní nastavil, neuměla odpovědět.
Takže teď to prý bude až měsíc čekat na vyřízení.
Zkušenost pro příště - kontrolovat pokaždé na začátku měsíce, co banka neoprávněně zaúčtovala a bude měsíc držet. 40,- spral kat, ale doprdele, pokud banka chce, aby jí někdo dával prachy, má být důvěryhodná a tohle důvěryhodně nepůsobí.