• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    aha, to sme se asi nepochopili, Adamme, ja myslel to, jak ohyzdny to je. nesmyslnej text pres pul stranky, naprosto nesouvisejici layout, tu stranku by nadesignovalo lip petilety dite. Tohle mi dat nekdo jako novymu klientovi, kterej tam uz nebyl roky a rict mi "tohle pouzivej", tak jdu okamzite jinam :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Tak ona celá prezentace mBank je už několik let hnusná. Jinak přes půl stránky to není.
    Typický útok je stránka podobná IB konkrétní banky, na kterou tě odkáže "kamarád", který chce půjčit pár korun (prý je to okamžité). Na té stránkace zadáš jméno a heslo, aby to někdo okopíroval na skutečné, ale dá tam platbu mnohem větší. A požádá tě o ten kód, co přijde v SMS, aby to "přišlo rychleji". Lidé nekontrolují obsah SMS a nevšimnou si, že je na mnohem větší částku (200.000,00 místo 200,00).
    Obrana je dvojí - nikdy nepoužívat na IB jinou stránku a kontrolovat SMS. Jenže ne všichni to dělají, takže tyhle instrukce jsou fakt důležité.

    Ve skutečnosti je to šikovně vymyšlené: pokud zloděj ten ošklivě vypadající řádek neokopíruje, tak by ses měl zarazit. A pokud ho kopíruje, tak máš instrukce, jak poznat kopii (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    Tak je to hnusne... a i IB by melo byt predevsim reprezentativni a ne proste pres pul stranky placnout velkou strasici hlasku :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: prosím tě, co ti na tom vadí? podle mě je to dobře, těch útoků je čím dál víc a spousta lidí jsou lamy, které pozor nedávají. nelíbí se ti barva? nelíbí se ti text? nebo co přesně ti trhá žíly?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: jak musi? co musi? SORRY JAKO



    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    no ale to je spise problem klientely, ktere to musi takto dementne prezentovat :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    jako fakt si nemuzu pomoct, ale tohle prezentovat klientovi v roce 2017 coby uvodni stranku internet bankingu, to je neskutecna ostuda...

    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    CAIDEL: napis pojistovne na podatelnu, ze mas podezreni ze u nich mas preplatek ze platis produkt kterej nemas. uvidis jak vytahnou cislo smlouvy.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    NELDE: Njn. Koukám, že mi nic jiného nezbyde (ač to už není aktuální, na problém jsem pochopitelně narazil pozdě v noci před odjezdem :). Pro příště.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CAIDEL: mLinka
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    RAINBOF: Nebude :( Jde o "jiný" typ operace, banka si to strhává sama a jako takové ta platba žádné VS nemá (ani žádné jiné číslo či označení, které by se tvářilo jako jednoznačný identifikátor - v úvahu by připadala leda taková konstanta posledních pěti čísel mého účtu.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    CAIDEL: bude to vs
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    Možná superdebilní dotaz, ale: nevíte někdo, kde bych zjistil číslo svého cestovního pojištění (u mBank)? Mám ho aktivované kdysi dávno, 35 Kč za měsíc se mi stále odečítá, ale lísteček o pojištění, co jsem si tehdy tiskl se už v peněžence natolik zesalátoval, že není k přečtení a nemůžu nikde na webu najít nic jako je moje číslo smlouvy. Čísla asistenčních služeb a rámcové smlouvy jsem našel, ale předpokládám, že bych měl mít také něco jako je číslo pojištěnce nebo tak něco.
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    nebo jinak- pokud někdo máte účet u equabank a hodíte mi svůj tel., co máte u účtu k zasílání autorizačních zpráv (to by snad dle všeho mělo stačit) do pošty, uvedu vás jako doporučitele
    chci tam jít přes poledne
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    ADAMM: já to tušila :-)
    chceš stovku? :-D
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PAKOBYLKA: já mám, ale ono se to taky různě měnilo... nejlepší zeptat se u nich :) ale vypadá to aktuálně tak, že máš pravdu - stovka je pro doporučujícího ;)
    https://www.equabank.cz/download/835-mgm-podminky-20160105.pdf
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    zdar, má tu někdo účet u equabank? Zkoušela jsem se ptát v příslušnějším fóru, ale to je zřejmě úplně mrtvé. Nějak nerozumím tomu bonusu za dohození nového klienta- všude píšou, že stovku dostane ten, kdo ho doporučil i ten kdo byl doporučen, ale ze stránek banky mi to připadá jako že ji dostane jenom ten doporučující. netušíte někdo?
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    BOD: Asi před více než rokem, když mbanka změnila ceníky a naúčtovala mi nějaký obskurní poplatek který předtím nebyl (sice ho vrátili, ale naštvali mě), vybíral jsem mezi zuno, air, fio, a equa nějakou alternativu a vzhledem k mému způsobu používání účtu a karet mi vyšla equa pro mě nejvýhodnější (lepší úrok na spoření, účty v eur a usd navázané na kartu k běžnému účtu, ...)
    Mě naúčtovali (a po protestu - reklamaci zase vrátili) poplatek ne za převod mezi účty, ale za nastavenou 100% splátku kreditky, kterou mám už pár let zablokovanou (nemám ji fyzicky) a to nastavení tam zůstalo z dřívějška.
    BOD
    BOD --- ---
    ROUMEN: já nechtěl čekat co přijde příště, ten poplatek za převod mezi vlastnímy účty mě dorazil, že to vrátili docela čučím :) o equa sem taky přemýšlel
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    BOD: Druhej účet mám u equa, postupně tam převádím platby a až na občasný úlet při změně podmínek pořád za to nic neplatím (těch 25kč mi vrátili)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam