• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PETER_PAN: "ono se jim zaplo" posílání notifikací u některých účtů "samo" po nějaké úpravě. Pokud jsi to měl, stejně jako já, vypnuté, reklamuj to na mlince.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    PETER_PAN: nemáš zapnuté nějaké notifikační SMS?
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: Muzu se zeptat o co se jedna ? Jaky 10 CZK za SMS ?

    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NAILER: jen na infolince
    NAILER
    NAILER --- ---
    jak se dá vypovědět pojištění na kartě? v IB nic...
    SEOMAN
    SEOMAN --- ---
    Hlavne at vydrzej jeste chvili uz staci ze mi rusej zuno
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: no kvuli bankingu to bylo predevsim. plus kvuli tomu, ze novy zmeny pravdepodobne schvalujou cviceny opice bez znamky alespon zakladni mozkovy aktivity :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: pokud se nepletu, to jsi tady psal už víckrát. takže si troufnu tipnout, že za to nemohl červený proužek v přihlašovací stránce.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: jj, zabralo, presel sem k jiny bance :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: no nejsem si jistý, že to byl úmysl :) v kombinaci s tím, že druhý den přišel mail, že jedna platba odešla dvakrát (což naštěstí byla chyba v tom mailu) jsem z toho nebyl moc nadšený... :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: takže to očividně zabralo :D
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: tohle vypadá natolik jako podvodná stránka, že jsem i kontroloval certifikát, když jsem to viděl poprvé.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    aha, to sme se asi nepochopili, Adamme, ja myslel to, jak ohyzdny to je. nesmyslnej text pres pul stranky, naprosto nesouvisejici layout, tu stranku by nadesignovalo lip petilety dite. Tohle mi dat nekdo jako novymu klientovi, kterej tam uz nebyl roky a rict mi "tohle pouzivej", tak jdu okamzite jinam :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Tak ona celá prezentace mBank je už několik let hnusná. Jinak přes půl stránky to není.
    Typický útok je stránka podobná IB konkrétní banky, na kterou tě odkáže "kamarád", který chce půjčit pár korun (prý je to okamžité). Na té stránkace zadáš jméno a heslo, aby to někdo okopíroval na skutečné, ale dá tam platbu mnohem větší. A požádá tě o ten kód, co přijde v SMS, aby to "přišlo rychleji". Lidé nekontrolují obsah SMS a nevšimnou si, že je na mnohem větší částku (200.000,00 místo 200,00).
    Obrana je dvojí - nikdy nepoužívat na IB jinou stránku a kontrolovat SMS. Jenže ne všichni to dělají, takže tyhle instrukce jsou fakt důležité.

    Ve skutečnosti je to šikovně vymyšlené: pokud zloděj ten ošklivě vypadající řádek neokopíruje, tak by ses měl zarazit. A pokud ho kopíruje, tak máš instrukce, jak poznat kopii (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    Tak je to hnusne... a i IB by melo byt predevsim reprezentativni a ne proste pres pul stranky placnout velkou strasici hlasku :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: prosím tě, co ti na tom vadí? podle mě je to dobře, těch útoků je čím dál víc a spousta lidí jsou lamy, které pozor nedávají. nelíbí se ti barva? nelíbí se ti text? nebo co přesně ti trhá žíly?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: jak musi? co musi? SORRY JAKO



    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    no ale to je spise problem klientely, ktere to musi takto dementne prezentovat :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    jako fakt si nemuzu pomoct, ale tohle prezentovat klientovi v roce 2017 coby uvodni stranku internet bankingu, to je neskutecna ostuda...

    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    CAIDEL: napis pojistovne na podatelnu, ze mas podezreni ze u nich mas preplatek ze platis produkt kterej nemas. uvidis jak vytahnou cislo smlouvy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam