• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ATAN
    ATAN --- ---
    BUNDA: dik. jeste, ze je ten revolut.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: a to jejich max 2% kritizuju ad začátku, protože dle informací z mLinky to je vždy 2% takže se tím až (nyní max) snaží vyvolat dojem, že to může být i méně což v praxi nenastane.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ATAN: Platební karty Visa

    Pro zúčtování zahraničních transakcí v jiné měně než CZK, využívá mBank kurz asociace Visa, ke kterému je připočten poplatek za převalutování ve výši max. 2 % z objemu transakce.Aktuální kurz pro zúčtování zahraničních transakcí v jiné měně než CZK realizovaných platební kartou mKarta Svět je uveden na mbank.cz/osobni/karty/debetni-karty/mkarta-svet/

    Platební karty MasterCard

    Pro zúčtování zahraničních transakcí v EUR využívá mBank vlastní kurz. V případě jiné měny než EUR je převod z jiné měny na EUR proveden kurzem společnosti MasterCard a následněz EUR na CZK kurzem mBank, ke kterému je připočtený poplatek za převalutování ve výši max. 2 % z objemu transakce.

    takže podle popisu to chápu tak, že (pouze u Visa) odpadl ten převod z EUR na CZK kurzem mBank.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ATAN: Tuším to bylo +2% k nějakému kurzu?
    ATAN
    ATAN --- ---
    Prisel mi ted email od mBank: Při zúčtování zahraničních transakcí v jiné měně než CZK platebními kartami VISA snižujeme poplatek za převalutování na max. 2 % z objemu transakce.

    Jak to bylo pred zmenou? To bylo jeste vice nez 2%? Ja myslel, ze do ted to bylo +2% pri platbe mimo eurozonu.
    VITI
    VITI --- ---
    EDERA: jj, unicredit je peklo :-)
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: Záleží na srovnávacím subjektu. Pokaždé, když musím zaplatit něco z účtu v UniCredit, pocítím nával pozitivních emocí k internetovému bankovnictví mBank.:-D
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ATAN: Ja vim. Ale nesmi u mBank. Ja ale ziju v 2019.
    ATAN
    ATAN --- ---
    KOC256: v nazvu uctu nesmi byt diakritika, uz se to tu kdysi resilo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    A to ho aktivněji používám jen když platím daně :D
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: koukám že nepoužíváním účtu přicházím o super zážitky :D
    KOC256
    KOC256 --- ---




    KOC256
    KOC256 --- ---
    Je to už evergreen ale musím si opět a znova postěžovat. Dělat nějaké normální platby v mBank je prostě pičou proti zdi!!!

    Proč nefungují základní Use Case:
    - mám trvalou platbu a chci na ni kliknout a provést ji HNED!
    - proč když mám v adresáři "FÚ" (finanční úřad) a do toho POVINNÉHO (WTF!!!!) pole z adresáře zadám "fu", tak mi to nic nenajde. Když "fu" smažu a rozkliknu a vyberu "FÚ", tak mi to hází chybu že nebyla vybrána kompletní adresa (nebo tak něco). A proč se doprdele tato chyba zobrazuje, ještě i po uložení platby když jsem v úplně jiném okně?!?!
    - proč mi při přidání PRVNÍ platby do košíku banka napíše že mi již poslala DRUHOU SMS (!!!), když je první. A proč chce tek košík autorizovat, když bjsem čekal, že tam právě naklikám všechny platby, abych je autorizoval jednou a na konci? To už mě rozpalovalo do běla...

    Jo a krom toho jim zrovna vůbec nechodí SMS, takže je mám uložené. Doufám, že když se za hodinu/den/týden připojím, tak to tam ještě všechno bude.

    Sorry jako ale toto není bankovnictví 21. století!!!!
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Neni to unahlene? Tyto leta standardni funkce davat do IB? ;-)
    ATAN
    ATAN --- ---
    ATAN: a zhruba o vysi urokou je v harmonogramu splatek snizena pristi splatka. dalsi splatky jsou o to vyssi (ale prepocitane po mimoradne splatce). proc se to tak slozite dela?
    ATAN
    ATAN --- ---
    kdyz chci udelat mimoradnou splatku mpujcky, tak to ke zvolene castce jeste pripocita nejaky urok (u 20000 je to 1169,23). tzn. ze se strhne vic, nez castka, o kterou chci zbyvajici jistinu snizit. proc to tak je a jak se to vypocitava? u csob treba strhnou vzdy jen presne tu castku, kterou reknu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA: To je vsude. Ja se tak hadal s Aliexpresem kde mi meli refundovat platbu kartou za nedosle zbozi a refunsovali mi ji k datu uskutecneni platby. Tj. -4 mesice. A samozrejme nechodi zadny mail “doslo ke zvyseni zustatku”. Toto Air/bank. Ale je to tak co vim vsude.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    tak už to přišlo :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMIRA: Aha, tak se omlouvám za zbytečnou otázku ale asi jsem našel kde byl problém, cca před měsícem jsem udělal v Athenach na letišti jednu platbu, která se zaúčtovala po měsíci - částkou to úplně sedí (teda byl jsem přesvědčen že tyhle platby se na zůstatku projeví rovnou, ne po zaúčtování)

    nicméně musel jsem "rozkliknout" veškeré platby za poslední měsíc a půl abych to našel, tzn. filtrovat podle datumu zaúčtování nejde

    Nevím jestli to je problém jenom mbank int. bankovnictví, nebo všech, ale vyznat se pak ve vlastnim účtu mi příjde jako něco nemožnýho, stačí aby si 3 - 4 obchodíci zaúčtovali platbu po měsíci a je v tom totální chaos.

    Nebo nevím jak to bankovnictví používat a potom se velice omlouvám a předem děkuji za vysvětlení či odkázání do správných míst :/
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Mail mi přišel dneska
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Zdravím, měl bych menší dotaz.

    Mkonto už mám dost dlouho ale nikdy jsem to neřešil:

    Je to účet na kterym každý měsíc akorát "protočím" peníze - každý měsíc končí na nule. Je tam kontokorent 5000 CZK který jsem minulý měsí použil. I tenhle.

    A ted koukám přišel mi mail, že mám na účtě cca - 320 CZK - byl jsem zvyklý že tam každý měsíc bylo cca - 1 až 10 CZK - než se to tam "srovnalo" popl. za výběr z bankomatu apod.

    A prostě v int. bankovnictví nemůžu vůbec dohledat za co to je, součet příjmů a výdajů (v int. bankovnictví) od tý doby co na účet dorazili peníze (bylo tam cca - 2 CZK) až do dneška je 0.

    moje dotazy:
    1) je možný že se to stane, že prostě udělají chybu (příjde mi to dost nepravděpodobný)?
    2) má cenu jim psát mail, nebo jakej komunikační kanál použít pokud bych to chtěl řešit?


    předem díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam