• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: jiný prohlížeč? ;) já potvrzuju v appce, takže to neotestuju
    M4RC
    M4RC --- ---
    Ahoj, mám dnes problém dostat se do internetového bankovnictví. Pole, do kterého se má vepsat SMS kód, vůbec nereaguje na číslice. Netušíte, čím to může být?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dneska se mi v historii objevil poplatek 2kč za SMS nad rámec balíčku. Žádnou SMS jsem si nevyžádal a ani žádnou nedostal. Nevím o žádné operaci, která by si SMS vyžádala. Jen jsem přerušil pravidelnou platby na Socku, ale potvrzeno přes mobilní aplikaci.

    Nestalo se vám? Než začnu prudit mLinku...
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: samozřejmě umí :)
    podle čísla účtu, i variabilního symbolu. když jsi v Historii, tak je nahoře nad kalendářem tlačítko "Změnit zobrazení" - tím se dostaneš do "starého" rozhraní, v něm to pak jde. Jen musíš vybrat typ transakce - když to jsou převody, je tam pak i číslo účtu atd.

    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: Vsak ja to taky nehajim.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GOR:
    No to mě jako uživatele moc nezajímá...

    Ono tam těch chyb a "vlastností" je více. Tato je asi nejokatější...
    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: IMO je to povinnost v Polsku a tady je to relikt.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    George taky super. Trochu rozplizlejší na obrazovce, ale to je módní :(


    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pro srovnání IB AirBank, kde mi jen vadí VIZUÁLNÍ oddělené vyplňování předčíslí, účtu a banky. Vizuální protože stačí mít nakopirováno třeba 670100-1234123412/6210, dát Ctrl+V do účtu a všechno se samo rozhodí, ale to asi většina neví/nepochopí...

    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: UniCredit bez zadání jména/názvu taky dál k platbě nepustí. Raiffka jo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    Tak jeden za všechny...
    Mám číslo účtu a vím, že tam mám poslat jisté množství peněz pod jistým VS. Proč na mě vyskočí toto?
    Jedná se o firemní účet, kde mám spousty transakcí jen jednorázových, nechci se dupat s nějakým adresářem!

    Proč vůbec někoho napadne do jasného UC vecpat takový mezikrok?!?!?!?!?

    NELDE
    NELDE --- ---
    U mBank mi spíše vadí, že neumí hledat podle čísla účtu
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    TANTRAMAN: Mne vlastne vsechno fungovalo, ale nejak me proste zacali s.at. :)
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ADAMM: To je hodně racionalizující přístup. Jak panuje ve službách bank dost parita, tak mně jde vlastně hlavně o dobrý pocit. A ten z tohodle nemám. Více než všechny divoký změny v IB mi třeba vadila spolupráce mBank s Broker Consulting.
    VITI
    VITI --- ---
    EDERA: ja jednou za 1/4 musim do internetovyho unicreditu, takze mbank mam rad :-)
    EDERA
    EDERA --- ---
    MVEK: Asi to řeším jinak. Po přihlášení rovnou na "historie" v horní lince. Kreditku mám od jiné banky (a ocenila bych tam, kdyby mě to nějak upozornilo, že už mám splaceno, protože jsem blbá a podařilo se mi z běžného účtu poslat splátku dvakrát).

    KOC256: A co je "to všechno, do čeho nás nutí"? Fakt jsem nic zásadního ani nezaznamenala.
    MVEK
    MVEK --- ---
    EDERA: To jsi fakt nikdy po přihlášení na hlavní obrazovce s výběrem účtů a produktů neklikla/nenajela na běžný účet a neklikla tam na odkaz pro historii transakcí?
    Protože to jsem dělal často, až do loňského roku, kdy tam ten odkaz zmizel a musím kliknout nejprve na Účty, abych dostal téměř stejný výpis a tam už to jde.

    To a zmizení odkazu pro splacení kreditky z některé obrazovky jsou jediné dvě věci, které mě opravdu žerou, a přitom v novém IB nějaký rok byly. Jinak jsem si na něj zvykl, ale jsou tam asi věci, které by mě otravovaly dost, kdybych musel provádět mnoho plateb a trvalých plateb a často to měnit.


    A zatím jen dvě reklamace platby nebo výběru z bankomatu proběhly docela rychle a v pohodě.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    LD_DRTH:
    Tak pokud neřešíte UX faily, a děláte opravdu základní operace a všemu do čeho vás nutí se přizpůsobíte, tak se tím proplouvat dá.
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    EDERA: mám to stejně, taky jsem spokojená, nic extra od nich nečekám a či potřebuju, funguje... Občas se něco vyskytne, ale dá se to řešit
    EDERA
    EDERA --- ---
    Začínám mít pocit, že jsem poslední/jediný spokojený klient mBank.:-D Jejich karta funguje, na tu velkou změnu internetového bankovnictví jsem si nakonec zvykla a aktuálně mi nepřijde nijak horší než u jiných bank, s kterými mám zkušenost (a výrazně lepší než UniCredit), když něco nově nastavujou, tak mám dojem, že to dělají po pečlivém zvážení mého obvyklého chování, protože se mě to snad nikdy nedotklo...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam