• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    VITI
    VITI --- ---
    KID_MCHUTT: zkus chvili unicredit :-) ... rad se vratis k prehledne mbank
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: Lepší? Po kolikáté za posledních pár let jsem měl problém a pokaždé to bylo tím, že nějaký blbec v bance něco změnil a podělal? Včetně toho přidávání kontaktů, protože jsem se přihlásil, smazal starý uložený tmobil (editace čísla účtu nelze) a při pokusu přidat ho znovu mě to odhlásilo. Prostě beze slova - čau.
    NELDE
    NELDE --- ---
    KID_MCHUTT: Jestli myslíš, že u velkých to bude lepší...
    Dej pak vědět srovnání. Z bank, které mám, mi furt přijde mBank jako ta lepší.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: řekl jsem to rezignované slečně na chatu, která o tom už zjevně věděla
    NELDE: asi se vykašlu na malé banky, fakt mě to nebaví...
    NELDE
    NELDE --- ---
    KID_MCHUTT: A kam půjdeš? Hello nebo Trinity?
    NELDE
    NELDE --- ---
    KID_MCHUTT: Můžu potvrdit - u některých účtů to zmizely - a /, jinde zůstaly (stejná banka). Přijde mi, že to je problém účtů založených před hodně dlouhou dobou.
    Reportoval jsi to?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Každopádně odtamtud dám pryč poslední zbytky peněz a zruším je, tímhle spadla důvěra na nulu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Zkontrolujte si při placení číslo účtu příjemce, pokud jste ho měli uložené v mbance a nezastávali jste ho ručně. Zkurvili migraci dat a ta čísla se změnila - minimálně z toho seznamu kontaktů zmizely všecky nenumerické znaky v číslech účtů. Diletanti posraní. Možná by mohli přestat šetřit na testingu, hovada.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SEBEL: Možná jen nemají zájem půjčovat - vysoké riziko a nízký výnos proti overnightu ČNB
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SEBEL:
    Tak změna může udělat své... Mají na to algoritmus. Zkušebka, výše platu, výdaje, tok peněz účtem, historie splácení, další finanční informace (i z jiných bank), které mají, ... Více se tu asi nedozvíš...
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    NELDE: Dříve jsem podnikal a měl přijmi dost nepravidelné, někdy vyšší, někdy nižší a vždy půjčku dostal. Od března mám stálou práci, každý měsíc mi pravidelně přistane na účtu výplata +- ve stejné výši.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    výpisy?
    Pak o řád větší bordel no...
    NELDE
    NELDE --- ---
    Já si heslo nezadal a chodí mi to dále v otevřené podobě (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Ale PUSH zprávy chodí pořád stejně - nešifrovaně. Co to je zase za polskou logiku?!

    PS: níže se jednalo o výpis...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    mBank perlí...

    To že zavedla šifrované přílohy... hmm, OK. Ale ta forma...
    Přijde mi PDF kde po otevření a zadání hesla vidím viz obrázek.
    Ale pak mi ještě kus času trvá najít tu přílohu, setkávám se s tím poprvé. To je totální FUCK UP přístup. To už je lepší si to prohlížet na webu/mobilu. OMG

    NELDE
    NELDE --- ---
    SEBEL: Máš pravidelné příjmy?
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    Ahoj! Chtěl bych se zeptat, zda máte informace, že by mBank změnila / zpřísnila podmínky pro poskytování půjček. Jednou za čas si vezmu 20-30k a pak to do dvou let nebo třeba do půl roku splatím. Ještě před 5 měsíci jsem si půjčil bez problémů a dokonce mi nabídli navýšení na 400k a pak to zase rychle splatil. Jenže nyní, když chci 30k, tak mi půjčku setrvale zamítají a když jsem chtěl zjistit proč, nebo jak si zvýšit kredibilita, tak jako kafemlejnek opakují "V rámci Vaší žádosti došlo k zamítnutí z důvodu interních rozhodovacích pravidel".
    Takže teď nevím, co dělám špatně, nebo jak se změnili interní pravidla abych to zlepšil a zase mohl půjčku dostat.
    LBW
    LBW --- ---
    Platim online kartou v zahranicnim eshopu. Autorizace pres mobilni appku. Platba ale neprobehla, protoze malo prostredku na ucte.
    Za hodinku navysim prostredky, dam pay a...zaplaceno. Zadnou autorizace teto konkretni platby po me banka nechtela. To je default?
    EDERA
    EDERA --- ---
    Dodatek: Teď mi na mLince řekli, že tím automatickým překlopením do režimu studentského účtu došlo k zablokování dětské platební karty. Takže dcera si dneska nekoupí ani svačinu.:-( Kdyby mi to ta baba aspoň řekla! No nic, budou to řešit jako reklamaci. Fakt pomstychtivě doufám, že ji aspoň šéf pořádně sprdne.
    EDERA
    EDERA --- ---
    A tento týden ještě jeden zásek. Dcera měla dětský účet, teď jí bylo 15, banka chtěla, ať se dostavíme s občankou. Provedly jsme v pátek. Na pobočce v Letňanech nepříjemná baba těsně předdůchodového věku. Vyřizovala soukromý hovor, v kterém pokračovala ještě chvilku po té, co jsme usedly proti ní. Respirátor pod bradou. OP do systému zadala, ale nijak se neobtěžovala zmínit, co to s sebou přinese. Jako že se to konto změní na studentské, tj. zmizí z mého internetového bankovnictví. Pravděpodobně je s tím taky spojená změna karty, ale to teda vyvozuju jen z toho, že mi v mailu (kontaktní údaje jsme naštěstí nechaly tak, jak byly) přistál e-mail, že vaše žádost o vydání nové karty byla dokončena. Naopak žádost, aby poslala jednorázový kód na přístup do dceřina internetového bankovnictví (zapomněla heslo) nevyřídila. Mělo mi to přijít SMSkou, no tak nepřišlo. Výsledným efektem je, že momentálně nemůžeme k penězům, které jsou na dceřině spořáku. Juch!
    EDERA
    EDERA --- ---
    Jsem se v neděli v nějakém pomatení smyslů pokusila použít košík plateb. A už to nikdy neudělám. Jednak to moc práce neušetřilo, když jsem musela stejně u první platby v mklíči potvrdit, že to tam chci vložit, a pak to ani nakonec neodešlo, ač podepsáno. Ten košík se pak zobrazoval jako "po splatnosti" a ptalo se to, jestli "provést znovu" (jak znovu, když to provedeno nebylo? Ani s helplinkou to nešlo vyřešit a jen jednoduše odkliknout k novému podpisu. Muselo by se to do toho košíku naskládat nějak znovu, tak na to jsem se teda vybodla a zadala tři samostatné platby. No, jsem poučena pro příště.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam