• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Tak sem vylosovanej a 2000 CZK za platby kartou doma :)

    Mám na to nějaký štěstí ale nerad bych to zakřikl. Nebo to posílaj všem a tvrdí že losujou :D

    Btw. u hellobank mám spořák a k tomu kreditku kterou používám jenom když je nějaká akce a taky mě porád losujou :D a celkově tam jsou zajímavý akce

    Teď by se podobný štěstí hodilo ve sportce :D
    LBW
    LBW --- ---
    Existuje nejaky rozumny, standardni duvod, proc by se mi mi deaktivovala mobilni appka?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    C8400: já to nechal vyhnít, uvidíme, jak to dopadne, až to dopadne, jediné, co nemají, je aktuální fotka občanky a tu imo nepotřebujou, mají starou.
    JUPIII
    JUPIII --- ---
    C8400: Pořeším to stejně. Obrat znají, zdroje taky znají. Ale, že by se mi to líbilo, to tedy nelíbí.
    C8400
    C8400 --- ---
    JUPIII: taky jsem se s tim setkal, sel jsem radsi na pobocku, tam si mbank jouda ofotil obcanku a na nic dalsiho se me neptal.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Nejsem si jist, zda opravdu nemají - kdyby došlo k nějakému vyšetřování, tak raději říci aspoň částečnou pravdu.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUPIII: to chtějí dnes všechny banky. druhá věc je, že to nemají jak ověřit, takže to můžeš vyplnit jak chceš.
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUPIII: Tohle vše vyplývá z legislativy, ty věci navíc z AML.
    JUPIII
    JUPIII --- ---
    Po přihlášení s mi objevila žádost o nahlášení změn údajů, které proběhly od registrace. Docela mě překvapilo, kolik toho chtějí.
    Je vůbec legální posílat oskenovanou občanku?
    Krom občanky chtějí aktuální telefon, adresu a další běžné údaje.
    Závěrečná kolonka je Zdroj peněžních prostředků - zaškrtnout dar, dědictví, podnikání nebo podobné zdroje.
    A třešnička na dortu - Účel obchodního vztahu, na výběr několik možností: měsíční obrat do výše XYZ- Kč, spoření do výše XYZ,- Kč.
    Nechce se mi to posílat nějakému joudovi na mLince nebo komu to půjde. Vlastně ni bance.
    MVEK
    MVEK --- ---
    NELDE: Jo, těch 100 % nějakou dobu za poplatek nebylo, ale je už dlouho a ano, je to pěkná sviňárna. Ale ono celkově furt tyhle změny, jednou tři výběry z bankomatu zdarma měsíčně, pak jeden a další za uskutečněné platby kartou, pak už to zas nesouvisí, ale zas za platby vyšší úrok na emax plus, nebo karta bez poplatku. Pak u kreditky bez poplatku debetka, ale zas potřeba plateb atd. Na cashback mě ukecali 2020, abych vyměnil Visa za MasterCard s tím vyšším limitem, bohužel za pár měsíců to změnili jen pro platby mobilem, což se mi děsně v době pandemie chtělo vytahovat mobil a ošahávat. Atd.
    Takže asi už nebudu váhat, až mě zaujme nějaká nabídka kreditky jinde.

    Mě spíš teď zaráží, že jako 99 % se mi vypočetlo z převisu z předchozího období, tedy z nějaké pětistovky, ale úrok o cca dva dny později vypadá na 23.8 % nebo kolik jsem to počítal o víkendu z pětistovky plus čtyř tisíc zaplacených den nebo dva před automatickou splátkou, takže z toho jsem totálně jelen a něco mi nehraje, i když tady jde jen o desetikačku.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: je to hnus a jde to přímo proti tomu, jak to bylo v době spuštění. taky mě to dost nasralo, tak nějak z principu (kreditku už dávno nemám).
    NELDE
    NELDE --- ---
    MVEK: Imho je poplatek počítaný kalendářně, ale je to součástí výpisu, který chodí v rámci zůčtování.

    To, že 100% automatická splátka je za poplatek (zatímco 99% není), považuji za jeden z největších faulů mBank. Osobně mám upozornění v mobilu, stejně mám ty peníze na spořáku.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Myslím, že s kreditkou u mBanky skončím...

    Budu referovat, co mi na reklamaci odpoví, nicméně to zatím vypadá a je to takové varování:

    1) Objem 4000 (pro mKreditku svět atd.) měsíčně asi znamená v kalendářním měsíci, nikoliv v měsíčním zúčtovacím období, ačkoliv ten poplatek strhli až dnes, tedy 11 dní později, což je akorát tři nebo čtyři dny po konci zúčtovacího období, takže by to dávalo smysl. Ale jinak jo, v únoru jsem to kvůli nemoci nedal, dohnal jsem to až den před koncem zúčtovacího období na začátku března.

    2) Počítání úroků a automatických splátek kreditky mají podle mě pomíchané, ale třeba mi to vysvětlí. Očividně nestačí jednou měsíčně splatit vše, co je na kartě, ručně. Ale je třeba řešit, kolik tam zbývá do kdy splatit po konci zúčtovacího období. Nicméně i kdyby to tak bylo, tak 6.3. mi splatili 99 % toho, co jsem měl dlužné 6.3. z předchozího období, nicméně 4.3. jsem platil za 4 tisíce, a zdá se, že úrok 8.3. spočetli i z této částky. To mi prostě ani podle jedné logiky počítání nedává smysl.

    Už jsem se nachytal, ale tam to bylo aspoň jasné a moje blbost. Ale to úročení úvěru mi prostě smysl nedává a připadá mi, že je tedy neuhlídatelné a jsem šťastný, že jsem ještě neplatil víc dřív.
    LACIF
    LACIF --- ---
    MVEK: Tohle jim delaj externí callcentra většinou. Dřív se to poznalobtak, ze na začátku hovoru řekli sousloví “Xx V ZASTOUPENI mBank…”
    MVEK
    MVEK --- ---
    KOC256: Mě prostě otravuje opakovaně říkat ne. A být sprostý a poslat marketing někam, že jsem jednou řekl ne, mi nejde. Dokud volal kdekdo, odradil jsem je nakonec tím, že jsem nechtěl nic zásilkově, že ctím zero waste:-), na to neměli argument. Ale fakt mě to nebaví.
    MVEK
    MVEK --- ---
    NELDE: Ano, to jsem očekával. Jen na potvoru první dny jsem to nebral schválně, že je to přejde, další dny to bylo vždy tak, že než jsem se k telefonu vzal, ukončili to a dneska už zas nic:-).
    NELDE
    NELDE --- ---
    MVEK: Já po nich vždy chci, aby se autorizovali, že volají z té banky, než se autorizuji já (neposkytnu jim osobní údaje, když nemám jistotu, že volá opravdu banka). To neumí (nemají na to proces), tak hovor končí. Přestali volat.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MVEK: jo, mně volají furt s nabídkou nějakých pojištění. Tak jim vždy řeknu, že jsem roky dělal likvidátora pojistných událostí a staral se o to, aby pojišťovna neplatila, takže opravdu žádné pojištění nechci. Vždy slíbí, že to někam zaznamenají a za půlrok až rok volají znovu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MVEK:
    Staci jim rict, ze zavolas na cislo banky kdyz neco budes chtit. A to abys jim nic nerekl si snad dokazes ohlidat…
    MVEK
    MVEK --- ---
    KOC256: Zrovna u banky je důvod se bát. Tam spíš snadno člověk prozradí osobní zneužitelné údaje, kdyby to byl podvod. U marketingových sdělení to bylo vždy jen otravné.

    Ale volání ve jménu mBanky je otravné, když je dvakrát ročně a kdyby měli dobré analytické nástroje, tak bych jim vůbec z filtru nevypadl jako zajímavý.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam