COMODOR_FALKON: Rozdíl mezi značkama je dnes nejrozeznatelnější v historii, kdykoliv dřív vypadaly auta navzájem mnohem podobnějc než dneska.
A naopak s tím, jak je čím dál snazší a levnější mít nějaký auto, je pro lidi čím dál důležitější mít auto "víc cool než ostatní".
Proč myslíš, že jsou dneska plný města SUV, který 95% jejich majitelů k ničemu nepotřebuješ? Proč vidíš tolik aut jako je Mini, Fiat 500 nebo Citroën DS3, který stojej 2-3x tolik co ekvivalentně velká a použitelnější věc, jen proto, že jsou cool?
Příklon k elektromobilům je blbost do doby, než začnou bejt použitelný jako auta a přestanou bejt třikrát dražší. Jedinej současnej elektromobil, kterej možná k něčemu je, je Tesla Model S a ta stojí asi tři miliony. A stejně to není plnohodnotná náhrada normálního auta.
A pokud jde o ten servis - ve srovnání s cyklem "koupím auto, za tři roky prodám o 30-50% levněji, koupím další, je servis jakýhokoliv auta leciná záležitost. Když budu se svým Mercedesem z roku 1992 jezdit dalších 10 let, tak do něj nacpu možná 50 tisíc korun na servisu. Člověk, kterej má Octavii, si za tu dobu koupí 2-3 auta a na každým provaří jen na ztrátě hodnoty tak 50-100 tisíc. Ale stejně by si 20 let starej Mercedes nekoupil, protože na to jsou drahý náhradní díly a žere to (že ani jedno není pravda se nedozví, protože to nezkusí).
Vycházíš z toho, že lidi jednaj racionálně. To není pravda.