KEB: Jízdní vlastnosti – prostě Citigo, jen neřadí, nedělá kravál a trochu líp jede v nižších rychlostech, v dálničních jede stejně nebo hůř.
Nabíjel jsem zatím střídavě u Lidlů a na E.On nabíječkách, dobití o cca 120-140 kilometrů městskýho provozu za půlhodinovej nákup je velmi slušný, na ježdění po městě by teoreticky stačilo dobíjet takhle (plus na nabíječce PRE na Jugoslávský, což mám dva bloky daleko, ale nechat si vydat kartu na nabíjení od PRE není tak jednoduchý :)).
Nicméně mimo město je to furt nepoužitelný, respektive použitelný se zásadníma obtížema. Cesta z Prahy do Pardubic (105 km) je s použitím veřejných dobíječek na hraně, protože u toho Lidlu typicky nabiješ 80 % (těch posledních 20 % by trvalo další hodinu) a to znamená reálnej dojezd po dálnici tak 140 kilometrů. A rezerva 35 kilometrů je fakt málo, mimo jiný to pod 50 km dojezdu přepne do eko režimu, kde to kupříkladu netopí (a taky to nejede přes 120 a hůř to zrychluje).
Cesta Pardubice - Humpolec - Praha (s nabitím v Lidlu před odjezdem, takže asi 70 %), která má asi 190 kilometrů, už vyžadovala strávit při dvou zastávkách 50 minut na nabíječkách a to jsem k tý druhý nabíječce dojížděl s rezervou asi 10 kilometrů, přičemž jsem posledních třeba 30 kilometrů jel po dálnici stovkou mezi kamionama.
Jo a stejně jako všechny malý a slabý elektra to má hroznej problém s vnějšíma vlivama, jako jsou kopce nebo protivítr. Člověk musí počítat s tím, že když jede do kopců, užere mu to strašným způsobem dojezd (a naopak).
Pro nadšence možná dobrý, ale pro normálního člověka, kterej chce vzít auto a prostě někam jet, aniž by musel přemýšlet, jak moc fouká a jak moc je to do kopce, je to nesmysl.