• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB:

    m1kTV0067 Towing with a Tesla Model X
    https://www.youtube.com/watch?v=fnuzB7i_lSs
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB:

    Model X P90DL acceleration while pulling Audi TT
    https://www.youtube.com/watch?v=0gr0DHA2sUo
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB:

    Tesla Model X P100D pulling a Boeing 787 Qantas World Record
    https://www.youtube.com/watch?v=0y5bC81zeNY
    KEB
    KEB --- ---
    LAUNCHER: klid, celá debata o koulích je v podstatě off topic, protože s tažným je to u BEV všeobecně dost problém. Páni inženýři v automobilkách nějak nechápou nebo nechtějí chápat, že člověk si chce/potřebuje občas zapřáhnout přívěs či vozík. IMHO další překážka elektromobilitě.

    Na druhou stranu chápu, že třeba VW jsou přesvědčeni, že trh zboří citigem. A za tím by náklad táhl asi jen blázen.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    GESTO: Muzes mi prosim sdelit, ktery konkrétní novy BEV osobak takove ma? Pripadne na ktery je legalni v CR tazne zarizeni dodelat?

    IMHO nic takoveho neexistuje, ale rad se od Tebe necham dovzdelat :-)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    RAGNAROK: pri takom cuvani na parkacu sa tej kouli sotva nieco stane
    GESTO
    GESTO --- ---
    LAUNCHER: plati jen pro "sundavaci", kdyz tam bude napevno tak muzedit s cim chce..
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    LAUNCHER:
    prej ta koule moc jak naraznik nefunguje a poskozeni je pri narazu horsi nez bez koule
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB: "vozidlo vybavené tažným zařízením schváleným s odnímatelnou spojovací koulí bez použití nářadí, musí mít tuto kouli odejmutou, pokud není využívána ke spojení s přípojným vozidlem nebo s jiným zařízením"

    Tzn jestli planujes koupit novy auto a jezdit s nandanou kouli bez privesu, za ucelem jakehosi drsnejsiho zadniho narazniku - muzes byt pokutovan. A doufam ze i budes.
    KEB
    KEB --- ---
    LAUNCHER: proč?
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    KEB: auta s automatickou prevodovkou bys taky nemel tahat dal, nez par metru.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB: Koule vzadu by hlavne mela majiteli zajistit co nejrychlejsi priletnuti pokuty...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KEB: tak pokazí neznamená dojde baterka, žejo... s tím by neměl mít problém snad žádnej EV, tohle je spíš v případě bouračky atd.
    LELI
    LELI --- ---
    BOBASH: fb r2 ma 212 kw, r5 210 kw, wrc melo primo v pravidlech myslim ze ma mit dvoulitr a presne 300 koni.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ne, nejvíc bylo 280 koní v Superbu (teď už má míň). Závodní speciály určitě jo, ale ty se nepočítaj. Přes 300 koní má téměř určitě Fabia Rally2 (bývalá R5), tuším, že Fabia S2000 měla míň, Fabia WRC asi víc, Octavia WRC taky.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Na papíře ne max 206kW, odbržděnejch těch 300 koní místo 280 mít asi bude.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    to este ziadna skodovka nikdy nemala cez 300 koni? snad aspon nejake zavodne specialy jo, ne?

    První jízda novou škodovkou do zásuvky: Enyaq je skvěle vyvážený - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-enyaq-iv-elektromobil-meb.A200505_144445_automoto_fdv
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ABS: e-Niro se ti nevleze do rozpočtu? Teď ho mám půjčený na test a vypadá to, že při rozumným zacházení to reálně ujede 450 km.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam