• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: tak neviem, otvoril som si namatkovo par reviews taycanu a dal v texte vyhladavat "family" a v ziadnej som neobjavil spojenie "family car" alebo "family sedan"

    tuto tiez pisu, ze to nikdy nebolo tak zamyslane, ale ja nie som autonovinar, tak idk ake su kriteria pre oznacenie vozidla takove alebo makove :)

    14 Differences Between the Porsche Taycan and Tesla Model S No One Is Talking About - The Drive
    https://www.thedrive.com/...ces-between-the-porsche-taycan-and-tesla-model-s-no-one-is-talking-about

    "The Taycan was never meant to be a family sedan; it's a sports car with four doors, and looks like one, with everything that comes with it."
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Jo, je.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Taycan je rodinnej sedan. Akorát hodně drahej a rychlej rodinnej sedan.
    SITH
    SITH --- ---
    DZODZO: lol
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    SITH: pretoze porsche taycan turbo uz je "performance" a nie rodinny sedan?
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    DZODZO: Hele fakt jde prostorem, podvozkem a komfortem srovnavat Model 3 s C-Class MB?
    SITH
    SITH --- ---
    DZODZO: proč se nenapíše jen Porsche taycan a model 3 performance track package? Tohle je strašný PR
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    oops 2

    Proud Porsche Taycan Turbo gets humbled on the track by 'affordable' Tesla Model 3
    https://www.teslarati.com/tesla-model-3-vs-porsche-taycan-turbo-hot-lap-track-results/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    oops

    Selected U.S. Midsize Luxury Sedans' Unit Sales | Flourish
    https://public.flourish.studio/visualisation/1222779/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: ale bude ich tam parkovat menej, lebo je to auto za $150k a nie $50k

    tuto vo videu zaujimava idea pre vodikovu ekonomiku, ze by sa benzinky premenili na vodikove cerpacky s tym, ze by si vodik vyrabali same, akurat to by sa musela nejako dramaticky zvysit ucinnost elektrolyzy alebo solarnych panelov na streche cerpacej stanice, ktore budu pohanat masinku na vyrobu vodiku

    Hydrogen Fuel Cell Cars Aren't The Dumbest Thing. But... | Answers With Joe
    https://www.youtube.com/watch?v=xU-LDZ0HTGc
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: A plánujou jich vyrábět desítky tisíc ročně...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: A Taycanem se jako nedá jezdit večer na nákupy do Tesca? Kufr to má, teda dokonce dva kufry. S dětma se s tím taky jezdit dá, od toho to má čtvery dveře.

    Akorát to není s dětma na dovolenou, ale lidi, co mají 4 miliony na Taycana, mají obvykle doma ještě něco dalšího, třeba Cayenne.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PETER_PAN: no to sa iba oklukou vraciam k tomu, ze naozaj nepotrebuju produkovat viac ako 250 baterii za tyzden
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    DZODZO: Jak to s tim souvisi? Jde snad o to kolik z tech co si koupi Taycana ho budou mit jako daily car a kolik jakoze v garazi na to si vyrazit na projizdku. A ja se domnivam, vzhledem k tomu co jsem o Taycanovi cetl, ze je to pouzitelny jako daily car uplne v pohode.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    DZODZO: Single není podmínka. V případě "vrcholových manažerů" cesty s dětmi na chalupu a do Tesca řeší manželčino XC90 :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: pak za nejakych 5 rokov si spocitame kolko bude na parkovisti u tesca tesiel a kolko taycanov
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Ne dost, naprostá většina. Tipuju tak 99%. Některý z nich možná pojedou někdy na okruh, tak jednou za život toho auta. Pár z nich možná i desetkrát. Ale primárně to budou normální auta.

    Stejně jako nikdo nejezdí na okruh s Panamerama a Cayennama, takhle těžký auta na okruhu jsou totiž blbost.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PETER_PAN: neviem si predstavit skupinu "dost" lidi, pre ktore moze byt prakticke daily car sportovy sedan, zas tolko tu tych single bohatych vrcholovych manazerov bez zavazkov, ktori nepotrebuju jazdit vecer na nakupy do tesca nemame :)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    BOBASH: IMHO si ho poridi dost lidi jako daily car.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Na okruh to není určitě, na okruh se nepoužívají dvoutunový čtyřdveřový elektromobily. Je to prostě rychlej supersedan, kterej bude většinu času (spíš všechen) trávit v normálním provozu, ale lidi si ho koupí pro pocit, že by na ten okruh mohli, kdyby chtěli.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam