DZODZO: Kategorie aut a kritéria pro zařazení do nich jsou dost nejasný a nejvíc nejasný je to u označení čehokoliv jako "sportovní". Od doby, co existujou sportovní SUV a už dávno nikomu nepřijdou divný sportovní kombíky, už označení "sportovní" dávno nemá ten význam co dřív, tedy věci, co by se používala primárně jako auto pro zábavu nebo dokonce "sport".
Taycan je stavěnej jako auto určený jako dopravní prostředek, sice ne vrcholně praktickej (není to kombík, nemá to moc velkej kufr, nemá to super prostor na zadních sedačkách), ale furt na podobný úrovni jako třeba Panamera nebo BMW 6.
Ani náhodou to není sportovní auto ve smyslu, že by bylo určený na okruh. Auta určený na okruh nemívají čtyři dveře, luxusní výbavu a podobně.
Taycany budou sloužit stejně jako Mercedesy CLS, BMW 6, Panamery a spousta dalších "jakožesportovních" aut, který jsou ale stavěný primárně s cílem sloužit jako dopravní prostředky.