• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: To je Muskova představa, ten tvrdil, že autonomní řízení dostačující na robotaxíky (Level 5) přijde do Tesel se stávajícím hardwarem prostřednictvím updatu SW v průběhu letošního roku.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: HUD znamená head-up displey, tedy průhledový displej na čelním skle.

    To, jak jsi mluvil o Octavii, to jsi mluvil o tom displeji na skle, nebo o něčem úplně jiným?

    Jinak ano, ID.3 i Enyaq mají head-up za příplatek a u ID.3 do příštího roku nebude fungovat, v rámci problémů s software to nedovyvinuli a než přijde update, tak HUD nebude.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    FORTRESS: Musím říct, že tvoje představa, jak se v dnešní době něco takového vyvíjí waterfall způsobem a autonomního řízení (ne)dosáhneme postupným vývojem toho současného SW, mě docela dojímá :D
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    mozno toho panaka chcel ten cinan za volantom sejmut za kazdu cenu a tak dupal na plyn co to slo :)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    COMODOR_FALKON: Já ti nevím, ale na prázdným parkovišti bych si člověka co jde přes cestu asi všimnul..
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    COMODOR_FALKON: Já jenom že je to takovej daily reminder že nějaký "robotaxíky" jsou ještě hodně daleko. Nicméně pokud tohle zabrzdit nezvládne člověk tak by měl vrátit papíry.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    FORTRESS: Nejsem si jist, zda "dokonalé propadnutí" lze definovat jako "nezvládnutí něčeho, co nezvládá skoro nikdo, přičemž level nezvládnutí odpovídá běžnému řidiči"
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Tesla Model 3 chtěla ukázat, jak zvládá autonomní brzdění. Dokonale propadla | auto.cz
    https://www.auto.cz/...a-model-3-chtela-ukazat-jak-zvlada-autonomni-brzdeni-dokonale-propadla-136149
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    MINER: aha takze to bude len vo vyssich verziach, ja ze je to standard
    MINER
    MINER --- ---
    DZODZO: Ten HUD je přes přední sklo: https://www.youtube.com/watch?v=03n2H_EY2zA
    Vzhledem k investici VW myslim, že ho dodává https://www.seereal.com/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: takze to nebude mat taky pricapeny displej ako toto nad volantom? lebo to vyzera ako nejaky aftermarket bazmek docela

    VW ID3 1st 1000 km challenge
    https://www.youtube.com/watch?v=koPcwHJ4aSk
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: Hmm a co když nějaká kunda, jako ta co sešrotovala auto tátovi, nebude čumět na cestu a nabori tě v padesáti na křižovatce, kde jsi zabrzdil na přechodu nebo na červenou?

    To bude úplně finalka ne?
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    COMODOR_FALKON: Sentry mode zatím ujetí zabránit nedokáže :) Ale jako, i když neujede, nebo se ho na základě záznamu podaří dohledat, neopravitelné, nebo špatně opravitelné auto by mohlo být na odpis i v případě drobné nehody. Každopádně, v tuhle chvíli je to celé čirá spekulace, kterou moc nemá smysl se zaobírat.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: Od Tesly de facto ujet nelze - Sentry Mode...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: AR má Volkswagen a Škoda jako první na světě právě v těch elektromobilech.

    To, co má Octavia, je normální HUD na úrovni toho, co nabízejí ostatní. Má to barvičky, umí to zobrazit všechno co potřebuješ, není to nijak propastně horší než to, co nabízí BMW.

    Jo, BMW to mělo dřív, ale Škodovka není BMW. Audi to taky mělo už dřív.

    Corvette nebo nějakej Cadillac to měly v 90. letech.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: neviem, asi ze bmw to malo uz tak 5-10 rokov dozadu takto, cakal som nejake AR, farbicky, jednorozce a nie take strohe nic
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: V čem je HUD u Octavie cesta do pravěku?

    Jinak u Enyaqu/ID.3 bude ten samej plus větší plocha pro rozšířenou realitu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JIMIQ: Nestojí, respektive nebude stát.

    Ten dojem může vzniknout tím, že ID.3 má zatím v ceníku jen verze s velkým motorem a baterkama, vůbec tam není ekvivalent základního Enyaqu s menším motorem i baterkou.

    Základní ID.3 má být podle toho, co mi tvrdili na tiskovce VW, kolem 800 000.

    Což by tak odpovídalo tomu, co je dneska v konfigurátoru ID.3 – ta je nejdražší za 1,235 mega, ale to je úplně narvaný vším. Ekvivalentní Enyaq stojí 1,5-1,6 milionu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ja som zvedavy u enyaqu na ten ich slavny hud co bjorn nemohol otestovat, snad to nebude to co ma octavia, lebo to je taka cesta do praveku :)
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    No pockej ID.3 v zakladu stoji myslim vic nez Enyaq
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam