DZODZO: Vybral jsem příklad, na kterém ukázat, jak přemýšlet nad chybami, které se mohou stát, a co to může znamenat „nevim“. Vymyslíš spousty takových případů. To jsou přesně tréninková data, která potřebuješ pro ten autonomní systém. Když je nemáš, riskuješ, že to auto nevyhodnotí, když se s tím setká.
Odraz na mokré vozovce. Rozptyl světel v nočním mrholení. Cákne na tebe auto z louže. Vegetace ve větru zasahující do vozovky. Šňěrující cyklista jedoucí po pětipivu z hospody, při kterém běžný řidič zpozorní a ne, že ho chladnokrevně sejme, protože tam ten kokot nemá co dělat.
I většina řidičů udělá chybu ve složité situaci, ne když je azůro nebo přehledná silnice.
To video je dobrý. Viděl jsem spoustu dalších, a je úchvatný co dokážou. Ale pozorování, že v jedné jízdě systém odhadne STOPku na dálku, nemůžeš zobecnit na fakt, že odhadne všechny objekty za všech okolností.
A já říkám, že takových situací je kurva hodně a bude to ještě trvat. A ještě složitější jsou interakce mezi účastníky provozu, kdy jeden udělá co systém neočekával, protože reaguje na někoho jiného.