JYRKA: Podle mě je dílem zastydlej nasranej petrolhead, kterej dělá pro Autoforum, kde ani nemůže využít největších výhod motoristický novinařiny, totiž ježdění s novýma autama, protože Autoforum testy nedělá a nikdo jim auta nepůjčuje. Takže dští síru na elektromobilitu, autonomii a EU.
Dílem je to redakční politika, dělají to tam všichni. A ta redakční politika je nějakej mix mezi:
1) Autoforum nabízí to, co se prodává. Obchodujou s nasraností lidí, nadávat na EU přináší kliky. Autoforum patří mezi největší český weby o autech z dobrýho důvodu, jsou to totiž mistři v tom, jak sbírat kliky – ještě když dělali testy, tak vždycky jeli systémem kterej jim umožnil generovat nejvíc kliků. Tedy pochválíme Škodovku, to si každej rád přečte, a pak si vybereme něco, co všichni chválí, ale my do toho kopnem. Třeba Tesla nebo mezi novináři populární Mazda. Tím vytvoříme zdání objektivity a toho, že my říkáme tu pravdu a ostatní ne, protože ostatní se shodujou.
2) Vzhledem k zaměření jejich psaní mám velmi silný podezření, že Autoforum je do větší či menší míry dezinfo web ražení Sputniku nebo Aeronetu, v nejlepším případě je to ekvivalent Parlamentních listů.
Už dlouho si říkám, že Autoforum může bejt jeden z nejúspěšnějších webů tohohle typu, protože typický bojovníci proti dezinfu jsou obvykle sluníčkáři co se o auta nezajímají, takže to nečtou, a zároveň obrovská část cílovky anti-EU, anti-eko, anti-multikulti, anti-kavárna propagandy naopak více či méně autaři jsou a Autoforum je velmi efektivní třeba ve vytváření odporu proti EU, protože ta běžnýho Čecha nejvíc nasere tím, že kvůli ní nemůže mít v autě třílitrovej šestiválec, i když by si ho v reálu stejně nekoupil.