• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: To říkají lidi u technickejch složitostí a tam já vždycky říkám, že je to blbost.

    Ale auta s nosnou konstrukcí z hliníku fakt neopravíš. Starou Audi A8 neopravíš, X350 neopravíš, nic takovýho neopravíš, respektive je dražší koupit jiný.

    Dtto bude Tesla, obávám se, že vyměnit ten výlisek bude tak náročný na práci, že to bude končit totálkou.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ja sem dam disclaimer a on tu stejne zacne zrovnavat :) mozno som mal dat iba tento citat: "Články obvykle vydrží několik set tisíc kilometrů, aniž by výrazně ztratily na kapacitě."

    to je jedno ci su v tesle alebo eckovom mercedesu, vime?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: To není o tom, že by tak skvěle vydržely baterky, to je o tom, že Tesla je mizerně udělaná a jako auto vydrží prd.

    Kdyby byly ty samý baterky místo toho v éčkovým Mercedesu, tak to bude naopak.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    este nez kliknete na link, tak tu musim pre ne-Tesla fans dat disclaimer, ze to sem postujem ako priklad toho, ze u elektromobilov sa skutocne nemusime az tak bat zivotnosti baterky ako skor ostatnych casti auta, to ze je v clanku zrovna Tesla je tym, ze je na trhu najdlhsie, tak uz sa da nieco vypozorovat, dakujem :D

    Ojetá Tesla Model S: Jak funguje iPhone na kolech po letech? | auto.cz
    https://www.auto.cz/ojeta-tesla-model-s-jak-funguje-iphone-na-kolech-po-letech-136747
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Otázka chceš auto u kterýho byl náraz takovej, že se ti ohnul kurva odolnej kus hliníku?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: navíc věřim, že až bude nabouranejch tesel dost, tak prostě z vrakáče vezmeš teslu bouranou na předek, vyndáš z ní zadní casting a vložíš ho do svojí tesly nabouraný na zadek. Jenom prostě vyměníš větší kus dílu najednou. Ve výsledku to třeba bude méně práce. Něco jako když si lidi mění celej motor u normálního auta.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: navíc, každou generaci novinek u aut všichni řikaj "to nepůjde opravit, to už mechanik neopraví" a show jede pořád dál
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: ked uz musim soferovat, tak chcem aby ma to aspon trochu bavilo, zabavnych hatchbackov zas tak moc nebude
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: já bych teda třeba "ne single piece casting" auto opravený z banánu nechtěl
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: No mě přijde, že z boku by to mohl bejt problém...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    (vyjadřoval se k tomu i nezávisle munro)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    CRAZY_IVAN: aneb u většiny aut by to byla taky totálka
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Hatchbacků/liftbacků je na trhu milion, jen ne zrovna od Mazdy.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: v momentě, kdy ten single piece casting rozmrdáš tak moc, tak je to většinou totálka, na menší nárazy je tu....



    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: no já myslel spíš comodora, ale pokud si myslíš, že to pasuje i na tebe ok.

    Nicméně tebe bych si poučovat nikdy nedovolil, protože nemám na střeše Solary.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: kombik a sedan su pre mna subjektivne vizualne odpudive typy, takze s modernymi autami som v pasti, tak musi tato vydrzat az kym jej neupadnu kola od oranzoveho moru
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Vyrábí se sedan a kombík, liftback byla čistě evropská záležitost minulý generace. Aktuální generace v sedanu jsou ale všude kvanta, stejně jako v kombíku.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ne, každý Tesle neupadne střecha. Ale každá Tesla má dílenský zpracování na hovno.

    Nový Tesly už na tom jsou mnohem líp než úplně první Tesly a ještě o něco líp než první Modely 3, který byly špatný naprosto neuvěřitelně. Viz Munro, kterýho jsi tady tak nadšeně linkoval ve videu s Muskem. Ten taky nejdřív první série trojky brutálně strhal, protože to auto bylo vyrobený hrozně. Teď už je ve spoustě věcí vyrobený na podobný úrovni jako auta normálních automobilek. Což je skvělej úspěch. Ale furt se tu za skvělej úspěch bere to, že Tesla vyrobila auto, ze kterýho neupadávají kusy a který je smontovaný líp než Oltcit.

    Můžu samozřejmě používat jiný příklady než odlítávající střechu, ale mě odlítávající střecha baví. Mohl bych místo ní zmiňovat třeba to, že se teď zjistilo, že v pobřežních městech Teslám reznou baterky.

    A to jsme ještě třeba vůbec nedošli k tomu, že s těma mega výliskama vzadu bude třeba takovej Model Y v případě nehody víceméně neopravitelnej.

    Obecně může bejt GIGANTICKEJ problém s Teslama po pár letech, že budou neopravitelný, protože to vypadá, že s něčím takovým se vlastně téměř nepočítá.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: zohnat benzinovu Mazdu 6 hatchback je nemozne, kedze tento typ karoserie sa uz nevyraba, z nejakeho dovodu su popularnejsie tie skriplene crossovery, ale design je subjektivna vec
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JIMIQ: Tyvole, VELKÁ NOVINKA!

    Když dám do BMW X5 elektromotor na ježdění po městě a vyjedu s ní z města, kde se elektrika vybije a je to k ničemu, TAK TO ŽERE JAKO BENZÍNOVÁ X5! Čumím!

    A zároveň chápu, že se výrobci vztekají. Zainvestovali totiž do PHEV proto, že EU nastavila nějak pravidla, a ty zvýhodnily PHEV a udělaly smysluplným vyrábět věci jako X5 PHEV. A teď se do toho začíná rejt a hrozí, že se pravidla zase změní.

    To bych byl taky nasranej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam