• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Jasně, když to bude náraz zezadu, tak dostat se k tomuhle je už průser.

    Ale rána na kolo bude něco dost jinýho.

    A hlavně to není zdaleka jediná věc, kde nejspíš bude problém Tesly opravovat. Naprostej hell bude už jenom to jejich průběžný vylepšování. To bude jak objednávat díly na 25 let starej Peugeot. Jen třikrát horší.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Hele četls ten článek? To není o vychvalování baterek ale o tom, že zbytek auta je udělanej nahovno a kolem těch baterek se rozpadne...

    Rozdíl mezi éčkovým Mercedesem a Modelem S tudíž není v tom, že by v Mercedesu baterky vydržely míň, ale v tom, že z Mercedesu po 300 tisících kilometrů nezačnou opadávat věci, takže má šanci se dožít smrti baterek.

    "Známá jsou videa některých uživatelů, na nichž srovnávají spáry karosářských dílů, jejichž velikost se pohybuje od několika milimetrů až po centimetry. Luxus ně nepůsobí ani některé detaily v interiéru, které by pasovaly spíše do desetkrát levnějších dacií. Další trable měly na svědomí třeba nefunkční elektrické kliky. Zejména u starších exemplářů dělala neplechu panoramatická střecha, kterou v kalifornském Fremontu pořádně nespasovali s karoserií. Okno tak může povrzávat, v horším případě pak propouští vodu. Zkrátka jestli vám má něco prohlubovat vrásky na čele, nebude to akumulátor ani elektromotor."



    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: v momentě, kdy ti náraz rozmrdá modrou část, tak bych auto už asi opravovat nechtěl. Nicméně pořád bude asi možnost vyměnit ten kus celej, když bys byl litevský opravář a prodejce naleštěných tesel po prvním majiteli :)

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: To říkají lidi u technickejch složitostí a tam já vždycky říkám, že je to blbost.

    Ale auta s nosnou konstrukcí z hliníku fakt neopravíš. Starou Audi A8 neopravíš, X350 neopravíš, nic takovýho neopravíš, respektive je dražší koupit jiný.

    Dtto bude Tesla, obávám se, že vyměnit ten výlisek bude tak náročný na práci, že to bude končit totálkou.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ja sem dam disclaimer a on tu stejne zacne zrovnavat :) mozno som mal dat iba tento citat: "Články obvykle vydrží několik set tisíc kilometrů, aniž by výrazně ztratily na kapacitě."

    to je jedno ci su v tesle alebo eckovom mercedesu, vime?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: To není o tom, že by tak skvěle vydržely baterky, to je o tom, že Tesla je mizerně udělaná a jako auto vydrží prd.

    Kdyby byly ty samý baterky místo toho v éčkovým Mercedesu, tak to bude naopak.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    este nez kliknete na link, tak tu musim pre ne-Tesla fans dat disclaimer, ze to sem postujem ako priklad toho, ze u elektromobilov sa skutocne nemusime az tak bat zivotnosti baterky ako skor ostatnych casti auta, to ze je v clanku zrovna Tesla je tym, ze je na trhu najdlhsie, tak uz sa da nieco vypozorovat, dakujem :D

    Ojetá Tesla Model S: Jak funguje iPhone na kolech po letech? | auto.cz
    https://www.auto.cz/ojeta-tesla-model-s-jak-funguje-iphone-na-kolech-po-letech-136747
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Otázka chceš auto u kterýho byl náraz takovej, že se ti ohnul kurva odolnej kus hliníku?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: navíc věřim, že až bude nabouranejch tesel dost, tak prostě z vrakáče vezmeš teslu bouranou na předek, vyndáš z ní zadní casting a vložíš ho do svojí tesly nabouraný na zadek. Jenom prostě vyměníš větší kus dílu najednou. Ve výsledku to třeba bude méně práce. Něco jako když si lidi mění celej motor u normálního auta.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: navíc, každou generaci novinek u aut všichni řikaj "to nepůjde opravit, to už mechanik neopraví" a show jede pořád dál
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: ked uz musim soferovat, tak chcem aby ma to aspon trochu bavilo, zabavnych hatchbackov zas tak moc nebude
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: já bych teda třeba "ne single piece casting" auto opravený z banánu nechtěl
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: No mě přijde, že z boku by to mohl bejt problém...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    (vyjadřoval se k tomu i nezávisle munro)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    CRAZY_IVAN: aneb u většiny aut by to byla taky totálka
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Hatchbacků/liftbacků je na trhu milion, jen ne zrovna od Mazdy.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: v momentě, kdy ten single piece casting rozmrdáš tak moc, tak je to většinou totálka, na menší nárazy je tu....



    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: no já myslel spíš comodora, ale pokud si myslíš, že to pasuje i na tebe ok.

    Nicméně tebe bych si poučovat nikdy nedovolil, protože nemám na střeše Solary.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: kombik a sedan su pre mna subjektivne vizualne odpudive typy, takze s modernymi autami som v pasti, tak musi tato vydrzat az kym jej neupadnu kola od oranzoveho moru
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Vyrábí se sedan a kombík, liftback byla čistě evropská záležitost minulý generace. Aktuální generace v sedanu jsou ale všude kvanta, stejně jako v kombíku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam