JIMIQ: Jen pro zajimavost, kolik si myslis ze bude stat 4-cestný reverzní ventil klimatizace s certifikaci pro automotive a pracovnima teplotama od minus hodne do plus hodne a zivotnosti kolem 250k km najezdu / 15 let? Jen pro zajimavost, protoze tohle jsou okrajove vyrabene soucastky a rozhodne tam nepujde pouzit ventil na prumyslove klimatizace.
Nemluve o trochu jine konstrukci. Podivej se kde je umisten vyparnik klimatizace v aute a jak by to zeslozitelo ten system, kdyby to melo byt reverzni. Tohle neni ani domaci klimatizace ani prumyslova klimatizace. Navic je to docela mlady produkt, protoze auto klimatizace jsou pohanene tradicne sekundarnim rozvodem (spolu s vodni pumpou, cerpadla oleje posilovace rizeni atd.) a tady maji byt pohanene elektricky v situaci kdy prid auta je uplne jinak konstruovana.
Plus ted ta cena odpovida normalni priplatkove vybave vseho. Originalni tazne zarizeni u novych aut je dobre vyresene, ale stoji 30-40k CZK. V te cene je nejen marze, ale i upraveni vyrobniho programu, u nekterych aut treba vetsi sahara (predpoklad vetsi zateze), jina ridici jednotka elektrorozvodu a vyvoj toho vseho aby to odpovidalo homologaci. A normalni tazny ti udelaji za 7-8k CZK vc. hlinikovy zasuvky a papiru do technicaku.
Srovnavas proste nesrovnatelne.