• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    AXTHEB: Parkovat podél čáry určitě těžký není, tady bude těžší spíš vymyslet nějakej interface, jak vysvětlit tomu autu, jak chceš podél tý čáry zaparkovat.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BOBASH: Přitom matematicky není couvání podél čáry nebo na nějak definované místo až tak obtížné. To přijde brzy.
    MINER
    MINER --- ---
    Myslím, že je to aktuální i zde:)

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Na tlačítko umí zaparkovat osobní auta mezi jiný osobní auta, ne mezi čáry. A umí to jen v jasně definovaných případech – auta v podélným stání, auta v příčným stání...

    Něco jako "zajeď s kamionem s návěsem tady podél tý čáry" to fakt neumí.
    DOMI982
    DOMI982 --- ---
    KULA: Jezdil jsem s Hondou E týden a kromě toho, že první dvě hodiny jsem si na ty kamery zvykal, tak jsem pak nenarazil na žádnou situaci, kdy bych s nimi měl problém. Na druhou stranu jsem taky nenašel žádný obří benefit kamer. A pamatuji si, že středové vnitřní zrcátko mělo o něco horší obraz, ale to šlo také "přepnout" do režimu klasického zrcátka.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    kamionak by si mal radsej hladat nejaky rekvalifikacny kurz, zachvilu nielen ze nebude potrebovat parkovat, ale ani sediet v kabine (ja viem ja viem autonomia nikdy nebude ... len aby ste sa potom nestihali cudovat :)))
    KULA
    KULA --- ---
    DZODZO: A vůbec, meritum věci není v možnosti zmáčknout knoflík. Ten se hodí do pohádkového světa plného ideálů. Zachování nějakých základních prostředků sloužící k ovládání auta mi příjde sakra důležité
    KULA
    KULA --- ---
    DZODZO: no, tak nejsem řidič kamionu, ale jestli se rovnají podle zrcátek a teď to podle toho není možný srovnat, tak je to asi trochu nepříjemné, speciálně, když potřebuješ nasáčkovat návěs ke gatu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KULA: dnes ti auta podelne u car parkuju same na tlacitko, naco potrebujes zrcatko? :) vyssie modely maju aj taky ten 360-stupnovy pohlad okolo auta, takze presne vies kde si
    MINER
    MINER --- ---
    KULA: Tak největší problém je ostření: u zrcátka se kouká do dálky, nemusí se přeostřovat. U většiny digizrcátek musíš přeostřit na displej, což stojí nějakou desetinku a unavuje oči. Zajímalo by mě, jestli to někdo nedokázal vyřešit. Teoreticky to asi vyřešit lze technologií, ale nesleduju to, páč mezi mé koníčky patří výhradně PRN:D
    KULA
    KULA --- ---
    Včera jsem slyšel nějakého kamioňáka komentovat digitální zpětná zrcátka. Všeobecně prý ok a super, až na to, když má někdo LEDky. Nevím do jaké míry to vadí u blinkrů ale i světel je to prý problém, protože nelze poznat probliknutí při dokončování předjížděcího manévru. Také podle digitálu prakticky nejde parkovat podélně u čar. Asi perspektiva má jiný charakter a pro oči to působí moc ploše.

    Ty blikající ledky jsou imho docela problém, jakou máte praxi třeba u Hondy E?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: pozrel som nejake video a co sa tyka uzitocnosti, tak kufr dobry, ale v2g este lepsie

    We Ride in the Ford F-150 Lightning All-Electric Pickup Truck. FIRST IMPRESSIONS
    https://www.youtube.com/watch?v=SXYCbMFPhMA
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    DZODZO: konkretne tam zminuji 2 povinne "vybavy". Pojisteni, cemuz se zle rozumi, protoze i v Nemecku je KFZ Versicherung (povinne ruceni) plosne povinne uz ted i pro auta s nemehly za volantem (a radici pakou).
    No a nezbytna vybava bude i system zastaveni na dalku. Tj. aby mely pohotovosti slozky moznost vyresit nebezpecnou situaci raz dva.
    Jen tak dal, tesim se na pripominkova kolecka.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    nemci uz sa pripravuju

    Germany gives greenlight to driverless vehicles on public roads – TechCrunch
    https://techcrunch.com/2021/05/24/germany-gives-greenlight-to-driverless-vehicles-on-public-roads/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JIMIQ: Pokud budeš brát Lightning Pro, tak je rozdíl už je 10k dolarů, normální Lightning je strašně narvanej výbavou.

    A těch 40/50k na kterejch začíná Lightning Pro už je opravdu "cena jako normální pickup", na rozptylu 30 - 100 tisíc, co dneska pickupy stojej, se to vcelku ztratí.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    LELI: Určitě počítaj 110 V.

    LELI: Si pořiď wallbox, není to drahý.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    KEB: Pokud máš manželku podobnou mé, tak nevyřešil. Dokázala na víkend naplnit po střechu S-Max a to jsme jeli ve třech na chalupu.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH:

    Ford F-150 Lightning: elektrický truck za překvapivě nízkou cenu | Hybrid.cz
    http://www.hybrid.cz/ford-f-150-lightning-elektricky-truck-za-prekvapive-nizkou-cenu

    Je je pravda že 400l kufr vepředu by vyřešil spoustu mých starostí kategorie kam s ním :-D
    LELI
    LELI --- ---
    Jinak ted mam pujcenej starej fiat 500e, a ta vec je skvela. Nemam domaci nabijeni, musim to sem tam nekde dobit a nechat, ale i tak me to bavi, s domacim nabijenim a kdybych kazdej den vyrazil se 100 procentama tak by to nemelo chybu, takhle sem 100 procent videl za 14 dni dvakrat, ale i tak je to prima. Je to teda akorat do mesta a blizkyho okoli cca 30 km, treba do plzne z prahy by se mi tim jet nechtelo, ale na prahu je to fakt super.
    LELI
    LELI --- ---
    BOBASH: To je pecka! :-) Akorat nechapu co to ma mit za baterku, pisou ze na 80 amp chargeru to dobijou z 15 na 100 procent za 8 hodin, doufam ze pocitaj na 110V, ...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam