• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: Novej Model S umí odvětrávané sedačky, vyhřívanej volant a třízonovou klimatizaci.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    A ve všech testech vychvalujou, že tyhle nový světla dobře svítěj.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---


    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: Asi jo. Navíc se mi zdá, že díky absenci ostřikovačů ani ty nemají pořádný výkon: https://i.redd.it/nc4surwndgb41.jpg
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Ve videu v tom článku je krásně vidět, že to budou asi matrixy... viz jak se měnít co svítí. Takže je to věc softwaru. A prej už svítěj dobře (2021 refresh).

    2021v 2020 Tesla Model 3 - THE NEW HEADLIGHTS!
    https://www.youtube.com/watch?v=2q22F8iDOxo
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: To částečně důvod může bejt – a pro Evropu se jim je nevyplatí vyvíjet.

    Co to má teda za světla? Obyčejný LED?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: Nevím, jestli není spíš důvod ten, že v US jsou matrix LED nepovolený.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SITH: Víceméně máš pravdu, i když bych neviděl jako přímou konkurenci jen Raptor (i když ten taky), ale spíš obecně lajfstajlový SUV, který ani nemusej bejt truck.

    Naopak kdokoliv, kdo reálně potřebuje truck, si Cybertruck nekoupí, protože to prostě není pickup, ale spíš takovej hatchback bez deklu. Díky těm vysokejm bočnicím tam nic nedáš z boku.

    A dealeři novejch aut stojej v US tradičně za hovno, ale na to jsou zákazníci zvyklí a elektrická F-150 je přesně to, co budou chtít. Navíc elektrickou F-150 si budou kupovat i lidi a firmy na práci, na což je Cybertruck k ničemu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Sad LOL. Mimochodem, Q4 e-tron jsem dneska zjistil, že má nastavitelnej obrazec předních světel pro denní svícení – asi čtyři varianty co jdou volit v menu. Píčovina, ale hezká.

    To je ta nevýhoda startupu, no. Pak nemáš na to, vyvíjet věci jako LED Matrix světla. Nebo to tuším neumí mít větraný sedačky, vyhřívanej volant, nevím jak jsou na tom s vyhřívaným čelním sklem, nevím jak třízónová klimatizace...
    SITH
    SITH --- ---
    Cyber truck míří, imho, na zákazníky, kteří si kupují ty různé Raptory a custom made trucky, Kde se ve státech, kde jediné, co můžete dělat je hunting a shooting, znak toho, že máte prachy. Těch je pár desítek tisíc. Ti ostatní, co po stovkách tisíc kupují f150, to není a jsem si jist, že ani být nemá. Tam bude dominovat Ford. Ale u Forda je největší tragédie jeho vztah k resellerům, kde to mezi nimi vůbec nefunguje a ta distribuční síť je z Fordu dost nešťastná
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Počkej, ona Tesla neumí adaptivní LED světla?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    U mně Tesla nesplňuje jeden bod - nemá pořádný světla. V podstatě ten zbytek je ok, i tu izolepu bych nějak kousnul, ale je rok 2021 a oni dělají místo pořádných LED světel nějaký sráděry, který ani nesvítí.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Jenomže Tesly zatím nejsou ani zas tak úžasně spolehlivý, a to už elektrický auta dělaj 8 let. A furt jsou občas poslepovaný tou izolepou.

    Já jsem teď strávil odpoledne v novým Audi Q4 e-tron, tedy v podstatě v prémiovým Enyaqu. Stojí to cca jako Model Y, je to velký jako Model Y, na rozdíl od Enyaqu to má 300 koní takže to jede, ale vevnitř to vypadá jako v Audi.

    Pro technonadšence bude furt lákavější futuristickej vnitřek Ypsilonu, ale pro drtivou většinu normálních zákazníků v tomhle segmentu bude mnohem lákavější to, na co jsou zvyklí, tedy prostě normální auto, jen na elektriku.

    A to, že ty bys radši něco než něco jinýho... víš, ty ale nejsi zákazník žádný automobilky, takže tvůj názor je dost jedno (jo, já taky nejsem zákazník žádný automobilky, zatím, ale ve výsledku moje názory na auta těch nákupů ovlivnily docela dost :))
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: Já jsem k Cybertrucku indiferentní, mě se to nelíbí, ale chápu, že někomu může.

    Mě spíš zajímá, jak hodlají dostat kovovej exoskeleton přes crashtesty a ochranu chodců. To bude podle mě potenciálně dost průser.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Čím novější auto, tím je to lepší, lhostejno jestli elektrický nebo benzínový. Prostě cokoliv, co je na platformě MQB nebo MIB a je nový, tedy to má MIB3 (ICE) nebo MIB4 (EV) infotainment/elektro architekturu, bylo loni úplnej průser a letos už je to většinou docela dobrý.

    Ale furt jen docela, Enyaq mi zamrznul dvakrát.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    KEB: Well, z mého pohledu je lepší spolehlivé hi-tech přibližovadlo, než naleštěné korporátní lejno...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: mne sa nahodou ten krok VW paci, ze sa chcu zamerat na ten software, lebo to bude znamenat, ze to bude lepsie a pouzitelnejsie, napr. sa mi v tomto paci Polestar 2, ze to ma infotainment normalny android, lebo to vies, ze to vyvijali ludia, ktori maju skusenosti s UIckom, takze je to pouzitelne, intuitivne a responzivne
    KEB
    KEB --- ---
    CRAZY_IVAN: tak u mě to není pruda, musk marketing umí dokonale. Naposledy u cyberu rozbíjení oken. Geniální, celý svět během jednoho dne znal cyberteuck.

    U těch čísel by mne to taky nepřekvapilo, marketing by to byl povedený. Což neznamená, že to doopravdy dělá.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    A pak se divíte, že tesla fanboys vypichují neúspěchy ostatních automobilek, když každej rejpe do každý píčoviny... a vlastně úplně zbytečně :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam