• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FORTRESS: Já přehlíd to o nosiči kol. S nosičem kol se proboha 200 jet NESMÍ!

    A ne kvůli předpisům, ale kvůli technickým omezením tý věci, ve dvou kilech to nejspíš uletí...
    ADAM
    ADAM --- ---
    btw jsem se byl podivat v showroomu tesly a maji tam jen M3 a Y. X a S vystaveny nemaj. ptal jsem se na tazne pro model S a original neexistuje, jedine pry nekde neorigo tam jde dat.
    ADAM
    ADAM --- ---
    GOR: nevim, dobry dotaz. ale nezda se mi, nikdo na me neblika.
    imho ty LEDkovy svetla se mi vykalibruji sami. kazdopadne v aute ani nemam takovy to kolecko na nastaveni vysky svetel.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KOUDY: dokonce ani nový 3 a Y
    GOR
    GOR --- ---
    ADAM: Hele, nejsi z tech borcu, co tvrdi, ze o kolech nevi a pak kvuli 4 fat bikum na nosici sviti i na letadla? :-D
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DZODZO: To jako ze dnesni Ska uz nemaj nelicujici bocni panely, netece do nich a vevnitr jim nevrzou plasty jo? :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    ELIJEN: na ovladani to vliv nema. vubec o tom z tohoto pohledu nevim.

    jediny, kdyz to zacina kmitat (vlivem nerovnosti ci rychlosti) - a na to ma prave hodne vliv ta vaha. cim vic to vazi, tim vic to tak nejak ma vlastni setrvacnost a citis to vic. u jednoho kola si troufnu rict, ze by to clovek nemel sanci poznat, jestli tam je, nebo neni.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    ADAM: Tam ani nejde tak o vagu jako o aerodynamiku. Musi se to strasne blbe ovladat v takove rychlosti.
    ADAM
    ADAM --- ---
    hele, ono o tom nosici na kola vubec nevs. pokud tam je 1 kolo, tak fakt vubec. to je lehky a proste jako by tam nic nebylo. (jen holt cca o litr stoupne spotreba).
    s jednim kolem bych se asi 200 jet nebal. u tezkyho auta to imho nema zadny vliv na jizdu nebo bezpecnost. (nosic ma 19kg, kolo cca 15, dohromady 34kg...)

    o 2 kolech uz malinko vim. treba na nejake nerovnosti se to trohu rozkmita a jde to nepatrne citit. ale rychlost omezovat nemusim.

    3 kola uz je hranicni, to uz jde citit vic a je lepsi trochu zpomalit.

    4 kola je blby to uz rad fakt nemam, to uz je vzadu docela znat.
    (ale i tak, kdyz jsem jel se 4ma kolama pres cely nemecko k Baltu, tak jsem vyjel jak posranej a postupne jsem si zvykal a pridaval a nakonec jsem stejne skoncil na tempomatu na 170).
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KOUDY: to si trosku zaspal dobu, plaid nie je prva davka tm3 z roku 2017
    KEB
    KEB --- ---
    VW chce dobýt Afriku elektrickým traktorem, prototyp už vyzkoušel šéf automobilky | Agroportal24h.cz
    https://www.agroportal24h.cz/clanky/vw-chce-dobyt-afriku-elektrickym-traktorem-prototyp-uz-vyzkousel-sef-automobilky

    Jen pro zajímavost :-)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DZODZO: No to bych byl zvedavej teda..to auto se musi rozpadnout pri takove rychlosti kdyz tam nelicuji zvenku ani panely :)

    HERR_FLICK: v nemecku i pres den bez problemu..v CR malokdy..max kdyz nekoho predjizdim a nevidim na tachac a nebo v noci/rano kdyz jsou fakt prazdny dalnice..treba hradecka je na to skvela...Pokud bude mit Adam nosic na kola a dalsi veci, tak nema podle me vubec smysl jet pres 2 kila s cimkoliv.
    NJAL
    NJAL --- ---
    HERR_FLICK: Jestli to tak vsechno vyjde tak to potom jo. Jen to teda musi vsechno vyjit, no. :-)

    Strasil tam s Nissanem Leaf, kde baterie byly po smrti po 4 letech. Ale tak podle toho jak to popisoval, to byla konstrukcni slabina. Nicmene ten prumysl repasovani baterii se bude muset rozvinout a zlevnit, a ted me tak napada, kdyz mluvil o tech strecich z vesnic - moderni infotydlimentova auta budou potrebovat duchodcovskej alligator mode ;-)))
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    NJAL: hele on blekota, jako kdyby 15 let stara
    EV ojetina, treba v tom rroce 2050, nemela bejt financne dostupna i pro nakyho chudsiho motoristu, jako. je dnes Fobie fkombiku, ze to chudak beznej motorista hrozne odsere

    blekota neco o tom, ze baterie vydrzi jen 8 let nebo 180kkm, ze stoji 600 tisic a podobny uplne zcestny hovna, pak uz sem to vypnul

    ze uz se dnes nemeni baterie kus za kus, ale opravuji jen vadne clanky, a za 30 let uz to bude totalni mainstream, jako se dnes uz nemeni veci na commonrail dieselu za 250 tisic, ale uz to umi jak on rika opravit za rozumnou castku kdekdo

    stejne jako ze prave kdejakej vesnican v roce 2050 bude mit na svy barabizne fakt za par korun solary, plus naky uloziste zrovna asi jetou baterii z EV, a bude jezdit defacto zadarmo, akorat platit nejakou silnicni dan (jako ji ted plati v palivu)
    NJAL
    NJAL --- ---
    HERR_FLICK: Me to tak zle neprislo. Otazka je, jestli takovy elektromobil v sekaci bude mit parametry jako kdyz jsem kupoval svou ojetinu ja, 10 let, 116 000km, dojezd reknemez 650km, cena 167 tisic Kc...
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    KOUDY: dyt to je ale presne co pisu
    v nemecku leda v noci
    pres den v cr nejezdis dve kila ani ty, ne

    ja i kdyz sem mel nejhorsi fakt spechani, tak sem to pres den stejne vetsinou pres 200 tacho nehnal, tech 180 gps, vic uz je to je stres navic, cas neusetris
    a kdyz jezdis 800km denne, kor na ceskejch dalnicich te tohle tempo mega vycerpa

    u adama na 1000km strece mi prijde rozumny drzet 160, tuplem pokud bude mit nakou vopicarnu na aute
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    ja to rikam porad, ze vaculik je nesnesitelna mrtka
    demagogie lvl 100, zezacatku se drzel, po chvilce ale uplne nafacku
    360° 24.8.2021 - 360° - CNN Prima NEWS
    https://cnn.iprima.cz/porady/360deg-0/24082021-zdenek-petzl-martin-vaculik-josef-hanzlik
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KOUDY: unlocknuty plaid by mal dat 320 km/h, urcite to niekto vyskusa a dufam, ze pri tom odmeria spotrebu :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ADAM: Ja jezdim 200+ primarne v nemecku nebo rano na dalnici kdyz se odnekud vracim a v 5-6 rano se rozedniva, ale furt je prazdno..Za posledni mesic jsem jel 200+ celkem castokrat. V CR, ale jezdim max 170 kdyz je provoz a ve svajcu/rakousku/ jeste min. Dost ale jezdim do nemecka a tam mi nedela problem jet 250+ a s BMW jsem tam jezdil i pres 300..To s EV proste nedas. EV je jako iphone..ten te ani nenuti jet nijak zvlast rychle..spis je to takova hra o dojezdu a spotrebe. Pri ceste z chorvatska jsem jel v chorvatsku kolem 150km/h..rakousko 140km/h max a CR uz pres 200 obcas..treba tady po predjizdeni - https://www.instagram.com/stories/koudycz/2648283399766146154/
    HERR_FLICK: Smerem na teplice za plneho provozu fakt 200+ nejezdim no..:)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    BOBASH: Hlavně u EV si moc čas nezkrátíš právě kvuli té nutnosti častěji/déle dobíjet.

    Já teda v Tesla Model 3 jezdím těch 160 i když 200+ to klidně jede, ale už mi to nepřijde jako komfortní a bezpečná jízda. Hlavně v ČR, kde ti to klidně před nos pošle kamion jedoucí 90 km/h a všude samá díra :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam