• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: To máš hned, stačí z nějakého důvodu prudce přibrzdit zrovna ve chvíli, kdy na sedačce spolujezdce zrovna někdo něco (polo)kapalného konzumuje…
    Třeba zmzlina je super… I později, částečně vsáklá do koberečku…
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    I dneska jsem tvrdě dřel.

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: Tady máš palubku. A ano, má to teplotu na dotykovým displeji (byť s haptickou odezvou) a ne, není to dobrý a kolečka by byly lepší. To a naprosto kreténský tlačítko otevírání kufru jsou asi nejhorší věci na tom autě :)



    Jinak tohle je teda jinej kus než ten včerejší, je to Crossturismo Turbo, ceníkovka asi 193 tisíc eur.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Jinak jsem dneska zkoušel ztráty při rychlonabíjení. Pan Macek asi něco blbě spočítal, potřeboval jsem 55 kWh na dobití 50% baterie Taycanu Crossturismo Turbo, která má tuším asi 92 kWh.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: Po tý palubce nic válet nebudeš, protože je šikmá. A je tam milion jinejch odkládacích ploch. Fakt mě nenapadá způsob, jak to zasrat.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Průzkum: Třetina Čechů plánuje pořízení hybridu nebo elektromobilu
    https://oenergetice.cz/elektromobilita/pruzkum-tretina-cechu-planuje-porizeni-hybridu-nebo-elektromobilu
    KEB
    KEB --- ---
    Euro 7 by mohlo znamenat konec aut s cenou pod 500 tisíc a zpomalení nástupu elektromobilů, říká šéf Škody - Autobible.cz
    https://autobible.euro.cz/euro-7-by-mohlo-znamenat-konec-aut-s-cenou-pod-500-tisic-a-zpomaleni-nastupu-elektromobilu-rika-sef-skody/
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    „Žádné auto se spalovacím motorem není bezemisní, ale na dnešní vozy jsou tak přísné požadavky, že jejich provoz prakticky žádný zdravotní dopad nemá. Pokud tedy nezasáhnou zlaté české ručičky,“ říká profesor Macek.

    tohle je dobrá perla... docela bych mu narval xicht před výfuk chargera :D
    KEB
    KEB --- ---
    NIKDAS: aha, kolik jí je jsem se nedíval, ale mohla by jí to redakce trochu korigovat, začíná to připomínat Klause.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    KEB: wow, 60letá paní před důchodem je proti změně? *surprised pikachu*
    KEB
    KEB --- ---
    BLOWUP: ono to vypadalo hezky to jo. Nevypadalo to ani lacině ani blbě, ale já bych to určitě měl jako prase, co chvilu neco valím na palubovce, protože nemám odkládací prostor. V tom enyaqu ho bude asi víc.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    BOBASH: fetis na plasty nemam, kdyz uz tak spis na kuzi a drevo, ale teda neco potazeny textilem mi automaticky vyvolava pocit nevycistitelnyho humusu. Zajimavy, ze u neceho takovyho co aspiruje spis na premium projekt zvolej material jako z nejakyho indickyho slapadla.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: Ona nevypadá, že je potažená textilií, na ní ten hadr fakt je. A jako prase jí mít nebudeš, protože jak často hmatáš na palubku? Kromě části motoristických novinářů, kteří mají fetiš na měkké plasty, na to nikdo nešahá :)
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: jinak jsem o víkendu hleděl do enyaqa a pěkný, ale z té palubovky, co vypadala jako potažená textilií, jsem měl pocit, že bych ji za chvíli měl jako prase :-D

    Celkově už asi začíná elektromobilita přicházet i k nám. Potkal jsem za víkend dvě citiga, Teslu, VW id, toho enyaqa Superba a Volvo.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: V základu jen 2,3M. Ale vyfoceno mám, nasdílím.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Jo, Taycan umí být dvoukolka (ale jen úplnej základ), e-tron GT je vždycky quattro.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: je to Porsche stojí to určitě ranec, mohl bys mi prosím vyfotit palubovku? Ať konečně vidím reálný rozdíl mezi levným a drahým :-)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    BOBASH: Ten e-tron GT byla ale 4x4, ne?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Jinak moje náplň dnešního odpoledne. Je to strašně dobrý, zejména tahle úplně základní jednomotorová 400hp verze. Jezdí to hrozně příjemně, člověk má pocit, že fakt řídí Porsche, je to zábavný a precizní a celý to prostě skvěle funguje jako auto. Mnohem lepší než e-tron GT, kterej by přitom měl bejt skoro to samý.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam