• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    a jen si tady odložím antipropagandu k elektřině z roku 1890..

    VITEKK
    VITEKK --- ---
    KEB: ten obrazek je dobijecka u nas v praci a koleguv ionic :)
    KEB
    KEB --- ---
    Jak zlomit odpor k elektromobilům? Srovnáním cen dobíjení | Týdeník pro ekonomiku, politiku a byznys
    https://www.tydenikhrot.cz/clanek/jak-zlomit-odpor-k-elektromobilum-srovnanim-cen-dobijeni
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    NJAL: ja se financni regulace nabijeni vubec nebojim. Funguje to uz ted na pumpach (byt v radu max 30 %). Funguje to u hromadne dopravy, kde je povinnost rezervace prepravni kapacity. Je to uplne normalni schema, ktere si casem osvoji i domacnosti.
    NJAL
    NJAL --- ---
    COMODOR_FALKON: Zajimave postrehy jsou i v komentari c.4.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Hezký komentář:
    » Auta na náplavce a elektromobilita » NotebookBlog / Postřehy a zkušenosti ze světa mobilní techniky
    http://notebookblog.cz/nezarazene/auta-na-naplavce-a-elektromobilita/
    KEB
    KEB --- ---
    GOR: no hned ne, až to bude masově rozšířená technologie, až to zaznamená nějaký další technický pokrokr, až se vychytají postupy a přístupy, odmarodi dětské nemoci, tak to podle mě v pohodě bude. Pokud se nepletu, tak třeba v Toyotě tomu věří, asi...

    To že to asi nebude nikdy, protože je to pravděpodobně blbost je věc druhá :-D
    GOR
    GOR --- ---
    KEB: Prosim, koukni se do tabulek na vlastnosti vodiku, propanu a butanu a znovu napis, jak to bude v pohode :-)
    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: no a já ti říkal, že pokud se to rozšíří stejně jako LPG (ne nevěřím tomu), tak to bude v pohodě :-)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KEB: pisem ti nedostatocnu, neprecital si si spravne zadanie, pytal som sa na tlakovu nadrz vo vodikovom aute, to podla mna este ani sama toyota nevie za kolko si to bude uctovat u toho mirai (ak to bude za 15 rokov este jazdit)
    ADAM
    ADAM --- ---
    Jinak jsem ve 3 dnech absolvoval 2500km a zpětně jsem dle Google tineline analyzovat délky úseků a časy zastávek. A vychází mi z toho, že elektromobil bude naprosto v pohodě, žádný úsek neměl přes 400km, průměrně tak 200. a delky tech zastávek byly skoro vždy nad 20 min.
    Takze I na dlouhý cestě by mě to nemělo omezovat.
    ADAM
    ADAM --- ---
    BASIK: u mercedesu jo
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BASIK: u BMW pry jo, Tesla ne
    BASIK
    BASIK --- ---
    BOBASH: Nevis, jestli se u nekteryho z tech systemu myslelo na nouzovou ulicku? :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ADAM: To právě není vůbec k ničemu. Ve chvíli, kdy trefíš první dvouhodinovou Stau, tak tomu budeš blahořečit. Pravda, v dálniční zácpě si můžeš víceméně číst knížku i v Superbu s asistentem pro jízdu v koloně, ale tohle je tak nějak víc v poho.
    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: 5 tisíc i s prací. Což vzhledem k nákladu zcela jistě do 2kc na km se ti vrátí za jak dlouho? To je úloha pro tebe :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    DZODZO: mercedes eqs ho má, ale jen do 60kmh na dalnici, což je teda pravda stále téměř k ničemu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to vime ze ano, niektore predpovedi muskovi trvaju dlhsie a niektore naopak kratsie, ako ked v roku 2015 tvrdil ze bude mat tesla trznu hodnotu $700 miliard v roku 2025 a stihol to uz v roku 2020
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Tuším že Honda, ale jenom do dopravní zácpy.

    Nicméně dostat se na eyes-free nebo dokonce mind-free (můžu spát, předávací čas třeba minuta a víc se zastavením) na dálnici je v tuhle chvíli mnohem blíž než dotáhnout FSD do stavu, kdy bude umět jezdit full-auto všude, o čemž pořád nevíme, jestli to FSD ve stávající podobě NĚKDY zvládne.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: eyes-free system ale snad este nikto nema
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam