STETKINS: Jenže tyhle auta neudělaj 200 za den. Jejich použití je velmi nárazové.
Podle mě se to prosadí díky emisním zónám, ale není to podle mě zásadní cílovka, která by teď nejvíce měnila životní prostředí.
Navíc tyhle stroje musej bejt vymakané, léty prověřené aby sloužili co nejdéle.
Víc než na komunitní stroje, bych to viděl na rozvážku v konečné destinaci. Ale i tak je ten dojezd dost na hraně. Jedna věc je nová baterie, druhá věc je co udělá v zimě po létech provozu.
Podle mě prostě je nejlepší cesta vyřešit standardizovaný článek, který si budeš pronajímat. Místo nabíjení ho vyměníš za jiný. Nebudeš platit za benzín, ale službě za výměnu článků. Tím by se mohlo ekologicky nabíjet bez extrémních nároků na infrastrukturu. Naopak by se tím využila již dnes špatně využitelná energie s přebytků ze solárů a větrníků, ale to už jsem tu několikrát psal a dostal jsem za kacířskou myšlenku spousty mínusů :-D
Jenže jen tak je možné specializovat se lépe na vývoj a údržbu baterií.