CUKI: Psal jsem o té ochraně energetické sítě a podle mě jí tohle řešení neochrání lépe, než to co jsem popisoval. Možná právě naopak. Ty výměnný baterie by to mohli řešit lépe, ale museli by jich mít dostatek aby si mohli dovolit s nima čekat mimo špičku...
Naopak klasickýmu uživateli bude prostě jedno, kdy se mu to auto nabije, prostě tam potřebuje mít tu svou minimální rezervu na 50km do práce a zpět a k tomu pohotovostních 100km. Jestli se mu to pak při slunném nedělním odpoledni nabije na 90% a v úterý ráno vybije na 40% mu bude úplně u prdele.
3-4k km? Tak to rozumím, že s tím máš trochu problém, ale já tak často do Ázerbájdžánu nejezdím, tak mi to problém nedělá. Navíc do flašky v autě nemočím, takže si každých 300km na těch patnáct minut zastavím abych si vymočil (vypustil) a dal si třeba kávu (napustil). Ale co já vím, třeba jsem já ten divnej...