• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FEDAJKIN: Jo. Ale až poté, co se na ně provalil průser, že jejich auta aktivně porušujou předpisy a dokonce si můžeš nastavit režim, kterej implicitně porušuje předpisy.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    BOBASH: "Recall". Prostě provedou OTA aktualizaci.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: bohové, jasně že Ford, jdu se stydět do kouta! A takový jsem odborník na auta :-D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: To není Porsche, ale Ford. Akorát to měly jen americký, představili to v roce 1980 na Thunderbirdu a nějakých Lincolnech.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: ok, až potkám Porsche tak se podívám. :-D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: To víš, supermoderní technologie. Poprvé to začali používat někdy tuším v 80. letech :)
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH:

    https://www.macheclub.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.macheclub.com/attachments/1586294033529-png.1177/

    Hmmm, konečně jsem to pochopil :-D namačkam kombinaci a zmáčknu knoflík. Já co mám už dva roky vybitý klíč a otvírám na staro koukám, jak divoch na civilizaci
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: První fotka jsou otevřený dveře, ty čísílka jsou kódovej zámek, takže to můžeš odemknout bez klíčů.

    Druhá fotka je interiér a ano, má to tak velkej infotainment.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: já si dneska asi fakt sedím na vedení, mohl bys mi to prosím vyfotit za světla.

    A napravo je telefon nebo to má tak velikou televizi?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SITH: Rodina co má prachy. 1,5M je Kodiaq nebo středně velký BMW, to nejsou úplně netypický rodinný auta pro vyšší střední třídu.

    Rodinný auta na elektriku za 900k budou ještě chvíli trvat, tipuju tak 3 roky.