ELIJEN: Taky se nebavíme o ideálních podmínkách z hlediska provozování panelu, ale o ideálních podmínkách ve smyslu uživatelského komfortu. Pokud jde o panel, tak v "ideálních podmínkách" (laboratoř) dává 70 km navíc, na testracku ~40, takže těch 20 v reálu není úplně mimo. Jasně, v součtu se pak bavíme o časové úspoře v řádu pár hodin na nabíječce ročně, což v případě auta skutečně není nějaký zázrak. Každopádně, jak jsem psal, je to celé hlavně tech demonstrace. LR chce mnohem víc prodávat technologické know-how a patenty, než dělat auta a ten panel je, krom obrovského PR buzzu, který generuje, zajímavý i tím, jak se dokáže vypořádat s proměnlivými a neoptimálními podmínkami a ta technologie může najít upotřebení úplně jinde, než na střeše auta, když o ní potenciální zájemci budou vědět.