• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    KEB
    KEB --- ---
    JYRKA: aha, takže auto může být golfový vozík, ale musí to být plné plné píčovin, takže chtějí cirkus a ne auto.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    no neviem, ja by som napr. toho maleho smiraka na palubke co ma NIO nechcel, radsej ozeliem aj spoustu funkci :D

    JYRKA
    JYRKA --- ---
    KEB: Totalne ujizdi. V Evrope delame dobra auta, ale to Cinany a Indy nezajima. Chteji solidni infotainment, konektivitu a spoustu funkci.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    OMNIHASH: možná mluví o tomhle? kdo ví.
    NEW Instrument Cluster Display For Tesla Model 3 & Model Y - OEM Look (Must Have Accessories 2022)
    https://www.youtube.com/watch?v=mQM8PH9VLI8
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    JYRKA: a to se nějak váže k místní debatě? Asi potřebuju víc kafe, aby mi docházely souvislosti...
    KEB
    KEB --- ---
    JYRKA: že by Evropě ujížděl vlak? chápu to správně?
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    DZODZO: Tak ma delat automechanika :D Jsem si schvalne pustil kousek nejakeho jeho poradu a vubec mi teda neprijde ani jako dobrej moderator, ale asi ocividne svoje publikum ma.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Tohle mi prislo od indickych kolegu :(

    If the features are not available in Europe doesn’t mean it is not required for INDIA market. This market is far ahead in terms of technology as compared to Europe and also these features are offered by compettiiton today
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    Vaculika v mnohem beru. Ty technicke znalosti ma a vesnicky strejc je hodne image.

    Ale uz kdyz kdysi testoval elektrickou kiu nebo hyuindai (uz nevim), tak prednosti toho auta presne popsal, a shrnuti proste bylo ze to je jednoznacna budoucnost a ze nema cenu se branit necemu co je lepsi. A zakoncil to necim jakoze, protoze to ma dobrou rekuperaci tak tomu budou akorat trochu vic reznout brzdy, no to je toho.

    Me na nem vadi jen jak patrioticky protezuje oktavky, kdyz jsou to strasny auta. :-)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Vaculík na to jak je mladej tak z něho má člověk pocit starýho dědka.
    Fajn je že není línej a umí si dohledat, či dojít za člověkem co se specializuje na konkrétní auto. A nasát od něj info.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    DZODZO: u vaculika je to navic trochu poza, hrat si na zpatecnickyho vesnickyho strejce :)
    ale talent rozhodne ma, geny po dedeckovi se nezaprou
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ELIJEN: on tomu ale fakt rozumie, podla mna je akurat antitalent na tu elektroniku, ale tie mechanicke sucasti to vie krasne popisat do posledneho sroubku, to ja mu aj tu teslu prepacim :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    DZODZO: Jak muze mit takovej idiot porad o autech??? :O
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ELIJEN: to nepopisuje on, to vykopiroval z toho vaculikovho fb prispevku :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    TOMBRIDER: "Jistě až si člověk instaluje aplikaci a přihlásí se k vozu, může to být jiné."

    ... tvle ...

    To je jako si koupit nejnovejsi a nejdrazsi MacBook a pouzivat na nem jen MS DOS. Ja jsem teda na 90% veci, co popisujes prisel hned prvni den.
    KEB
    KEB --- ---
    Jen tak dál...

    Na elektřinu přecházejí i komunální služby. V Praze začínaly s vysavači a zametacími vozidly, teď mají další plány
    https://www.hybrid.cz/na-elektrinu-prechazeji-i-komunalni-sluzby-v-praze-zacinaly-s-vysavaci-a-zametacimi-vozidly-ted-maji-dalsi-plany/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    mohol by spravit aj nejake video, ja ich pozeram aj ked tomu co rozprava moc nerozumiem, ale vie o tom rozpravat strasne krasne :)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    TOMBRIDER: Unrelated Pro Tip – nenechávejte v (jakémkoliv) autě drahé fotoaparáty, když jdete na oběd :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TOMBRIDER: To, že ergonomie je navržená stejně jako u starýho Citroenu (tedy "uděláme všechno hlavně jinak, protože ostatní to dělali určitě špatně) mi vadí o něco míň než to, že prodávají věc, která tvrdí, že sama řídí, přestože je to jízdní asistent, a testujou na lidech bezpečnostně kritický funkce.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---

    S ovládáním Tesly se trápím naprosto hrozně. Jak se otevírá přihrádka před spolujezdcem, jak si nastavit zrcátka a volant, kde má vůbec nabíjecí port, jak se ten otvírá. Kde ztišit hlasitost jedním kliknutím. Jak zobrazit dojezd. Proč proboha nejde zrušit ta šílená rekuperace. Jak se přesvědčit, zda se po odchodu skutečně zamknula, když zámky nedělají žádný zvuk. Proč je tachometr tak malinký a v periferním vidění ho vůbec nevnímám, zatímco různě poskakující autíčka v zobrazení okolního provozu ano. Je to jistě velmi zajímavé auto, které zřejmě i ukazuje, jaký já jsem plesnivý dinosaurus požadující ve věcech furt nějakou jasnou a logickou strukturu. Mladší generace začne zběsile klikat na displej a když se strefí prstem na ten symbol procent, tak se to přehodí na kilometry.

    Nejlepší bylo, když mi auto najednou na dálnici začalo vyhřívat sedačku. Jenom přijít na to, kde se ta funkce vypíná.

    Jo a pak takové to, když zaparkujete a vaše sedačka začne drtit baťoh, co jste si hodili za ní. Nastavení tohoto snadného přístupu nenajdete v žádných nastavení vozidla, ale v nastavení uživatele. Znamená to kliknout na takovou zcela malou hlavičku nahoře, která ke kliknutí vybízí asi jako ta procenta u baterky (pořád nechápu, proč se nemůže zobrazovat obojí - procenta i kilometry). Jistě až si člověk instaluje aplikaci a přihlásí se k vozu, může to být jiné. Ale naprosto si neumím představit, že by jedno z mnoha služebních aut ve firmě byla Tesla. To by co chvíli přiběhl nahoru někdo s brekem, že se s tím ani nerozjel, nebo právě že neví jak to zamknout, když uvnitř má drahé fotoaparáty a chce jít na oběd.

    No zkrátka přenechávám to mladším kolegům a sám pojedu radši dneska domů na té motorce, přestože na ní neumím. Když tak mi někdo v průběhu dne napište, kterou nohou se řadí a kterou brzdí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam