COMODOR_FALKON:
1) Tak samozřejmě člověk, jehož osobní zkušenost s kupováním aut se omezuje na starý Suzuki Swift (teda možná, nevím, jestli jsi ho nedostal) asi nebude úplně chápat, co od auta chtějí lidi, kteří za něj jsou reálně ochotný zaplatit miliony.
2) Akorátže vůbec.
Q4/22:
production: 439 701
sales: 405 278
Q1/23
production: 440 808
sales: 422 875
A to v Q1 bylo to brutální zlevnění, který očividně nestačilo.
Což potrvrzuje moji předpověď, že Tesla za dosavadních cen nemá šanci překročit cca 2 miliony. Pokud se přestane pokoušet mít ceny prémiový značky a stane se levnou alternativou, tak to může být jinak.
Ale tam je otázka, jestli umí ty auta vyrábět tak levně, aby se to vyplácelo.
A druhá otázka, nakolik jsou ty vyšší marže levnější výrobou a vertikální integrací, a nakolik jsou absencí prodejní a servisní sítě nebo marketingu. Protože tyhle věci časem BUDOU potřeba.