DZODZO: Ne, to bysme taky mohli počítat s člověkem, kterej je otužilej a neřešit, jestli má auto topení.
Ona pointa je v tom, že všechny ty věci na tom dotykáči JDOU udělat, ale jdou udělat HŮŘ.
Tobě to možná nepřijde důležitý, protože sis nový auto nikdy nekoupil, ale lidem, kteří utratí statisíce až miliony za auto, obvykle přijde docela blbý, když něco, co v minulým autě šlo úplně jednoduše, bez přemýšlení a bez hledání, třeba vypnout vyhřívání sedaček (většina lidí ho po chvíli vypíná, neb je pálí prdel) je najednou schovaný ve třetím podmenu infotainmentu.
Zároveň už se tak nějak obecně přišlo na to, že jediná výhoda čistě dotykových systémů je, že to vypadá víc jako iPhone, což se ale dá řešit najmutím designéra, a pak ta hlavní, což je to, že to míň stojí. Což zákazník akceptuje možná u Dacie (u Tesly zase chce aby to vypadalo jako iPhone).
Zákazník, kterej kupuje auto za mega, očekává, že mu to auto bude fungovat líp než to předtím, a pokud to předím mělo jednoduchej způsob, jak něco udělat, tak ho chce zase jednoduchej.