• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: nastaveni teploty, zapnuti vyhrevu sedacek ani prepinani navigace nedelam bezne, tak by som toto nedokazal porovnat, vy tam v tych testoch naozaj nepocitate s ridicom, ktory sadne do auta a iba soferuje? uz som pisal niekolkokrat ze za jazdy maximalne tak nastavujem hlasitost hudby, na ostatne tlacitka saham ked stojim alebo este pred jazdou

    to je jedno ci budem v modernom aute, proste za jazdy nebudem akurat patlat na display, tak ako teraz nesaham na tlacitka
    MINER
    MINER --- ---
    JYRKA: No právě:)
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    MINER: zatím to ještě není vůbec číňan... Oni to sice koupili, ale co mi říkal člověk, který do británie jezdí pro díly na veterány 2x měsíčně, tak zatím komplet management i výroba jede v briitánii, podle britských norem a zvyků, řízené přímo brity, takže fajnová auta, která mají asi smysl a i on o nich uvažuje.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ELIJEN: ano ten title je mimo každopádně cenove je polestar o dost dražší jak tesla m3 o neco mene dražší nez model Y
    MINER
    MINER --- ---
    … pokud se to teda srovnává s ID3. Nevim o tom nic, jen mě někdo upozornil, že už se v EU prodává levnej Číňan. (Ne, že bych to chtěl)
    MINER
    MINER --- ---
    Ví někdo něco o MG4 s 51kWh za €29k v Německu?
    Nechme zatím stranou že je to (zatím) nedoladěný Číňan, ale je to první Číňan, který se už teď prodává v EU za cenu hluboko pod konkurencí…
    MG4 Electric entdecken
    https://www.mgmotor.eu/de-AT/model/mg4
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Který neřeší zdaleka všechno.

    Zkus si někdy vyzkoušet pár moderních aut, ideálně s nima jezdi dýl než půl hodiny, a srovnej si, jak snadný je udělat nějaký věci, co děláš běžně – od nastavení teploty nebo zapnutí výhřevu sedaček po přepínání mezi zobrazením navigace a audia.

    Pak se o tom můžeme bavit, teorie někoho, kdo moderní auta viděl jen na obrázku, mě fakt nezajímají.
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    ELIJEN: a primárně je to konkurence pro ostatní čínské BEV, jako je tohle Geely
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: tesla ma multifunkcne tlacitka na volante
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    PEPAZZ: Uz uplne vidim, jak se nekdo realne rozhoduje mezi Polestar a Porsche :D

    Spis to vypada jako konkurence pro Teslu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ano, akorátže Bobash se živí testováním aut, pročež se na ně snaží dívat pohledem cílovky danýho auta, a protože se s lidma o těch autech baví a radí jim s nima, tak poslouchá jejich názory.

    A nadávání na dotykáče bez tlačítek je jedna z nejčastějších výtek vůči současným autům.

    Navíc na rozdíl od nadávání na samotnou existenci dotykáčů a jejich umístění stylem "tablet na palubce", který většinou lidi přejde, když s tím začnou fungovat, je nadávání na absenci fyzických tlačítek, který by řešily klíčový funkce, který člověk nechce hledat, věc, která přetrvává úplně stejně u lidí, co jezděj starou pikslou a nový auta znají z obrázků, u majitelů novejch aut a u novinářů který jezděj vším.

    Proto taky automobilky houfně koncepci "všechno na displeji" opouštějí, protože zjistily, že je to fakt píčovina.

    Akorát Džodžo z Nyxu, kterej má 20 let starou Mazdu a hrozně by chtěl Teslu, kterou zná z obrázků, má pocit, že všechno na dotykáči je super nápad, protože to tak má Tesla a tak je to super.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    The Polestar 4 Is Here To Ruin Porsche's Day
    https://www.youtube.com/watch?v=mannFPtfylY
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    MG Cyberster electric convertible coming to Europe, UK & Australia
    https://www.youtube.com/watch?v=kF-SmStuD4o
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KUTAS: akorát ta statistika zahrnuje i hybridy:

    BEVs: 911,141 (up 184% year-over-year)
    PHEVs: 946,238 (up 247% year-over-year)
    Total: 1,857,379 (up 213% year-over-year)
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Prehled vyrobcu EV za 2022, Teslu uz predehnali Cinani…

    Visualizing Global EV Production in 2022, by Brand
    https://elements.visualcapitalist.com/visualizing-global-ev-production-in-2022-by-brand/?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: akurat ze autami nejazdi iba Bobash ale myriada uzivatelov, z ktorych kazdy ma ine zvyky a niekomu tie tlacitka proste nechybaju, stacia mu tlacitka na volante, lebo nepotrebuje za jazdy furt na nieco sahat a nieco stelovat ako keby trpel autizmom (pun intended)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DRAGON: Tenhle tejden jezdím ID.Buzzem a ten volant je v pohodě. Radši bych normální tlačítka, ale z věcí, co jsou na tom autě nedomyšlený, mě tohle sere fakt nejmíň.

    Naopak je příjemný, že tlačítko tempomatu umí reagovat na sílu zmáčknutí a při větším zmáčknutí skáče nahoru o desítky km místo jednotek.

    Jinak poslepu se to dá asi stejně jako ten normálnětlačítkovej v Tiguanu, je to plastický, takže se to dá nahmatat, naopak ty tlačítka na tlačítkovým zas tak výrazný nejsou.


    CRAZY_IVAN: V autech od VW Group je hlasový ovládání docela funkční dokonce i česky.


    DRAGON: V životě jsem neviděl jedinej displej co by blokoval čelní sklo. To tak jen vypadá na fotkách, který jsou pro cool efekt focený z úrovně spolujezdcova čůráka.


    DZODZO: Já bych taky zvládnul chodit srát do lesa a utírat si prdel jehličím, ale mám splachovací hajzl. Moc nevidím důvod dělat ovládání zbytečně horší.

    A třeba na těch VW je vidět, že se vrací k alespoň částečnému ovládání tlačítkama.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Neta presented three versions of its Neta GT at the Shanghai Auto Show – the convertible GT Speedster, the racing GT Performance, and the original Neta GT. The first two had only a public debut without many details presented, but the latest one – Neta GT – officially launched and revealed its price, 178,800 – 226,800 yuan (25,900 – 32,900 USD).

    Neta GT Speedster debuts as a convertible 4-seater. GT coupe launched for 25,900 USD
    https://carnewschina.com/2023/04/20/neta-gt-speedster-debuts-as-a-convertible-4-seater-gt-coupe-launched-for-25900-usd/

    Trim name Range (km) Battery (kWh) Motor (kW) Weight (kg) Price (yuan)
    560 Lite 560 64.28 170 1850 178,800
    560 560 64.28 170 1850 188,800
    660 660 74.48 170 1820 206,800
    580 AWD 580 78 340 1920 226,800


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam