SHEFIK: No rozdíl je, že Volkswagenu už se podařilo vyřešit ty největší průsery s nespolehlivostí "výpočetní části" auta a i když jim to zpomalilo nástup některých dalších modelů, tak to pořád není nic proti Tesle.
Zatímco Tesla se pořád trápí s Cybertruckem, do kterýho očividně rve většinu svýho vývojovýho potenciálu, takže na ostatní auta zbude maximálně facelift – a zároveň se zdá, že to auto pořád dost tragicky nefunguje (a to nemluvím o tom, že podle uniklejch fotek skeletu museli zabít jeho hlavní definující prvek, tedy exoskeleton, a udělat z toho úplně jiný auto který jen podobně vypadá).
Pokud jde o Čínu, tak čínský výrobci slavně nastoupili se superlevnýma autama na evropský trh... a výsledek je MG4, který je o celých 70 tisíc korun levnější než Peugeot o téměř identických parametrech, o 90 levnější než Volvo a přespříští rok patrně bude o víc než 100 tisíc dražší než odpovídající VW/Škoda.
Zároveň Model S a X jsou víceméně za zenitem, protože nikdo nechce luxusní auto za tři miliony, na kterým nepoznáš, že není 10 let starý. Model 3 a Y se prodávaj dobře díky brutálním slevám a je otázka, jestli má tímhle způsobem Tesla dál kam růst, protože kdo chtěl Teslu, ten už jí má – a pokud jí nemá, tak si jí bude ochoten koupit jen kvůli ceně.