• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DOCKINEZ: Přičemž to může bejt klidně aerodynamičtější než něco kulatýho...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    VDFLAT: To jsem si spletl písmenka já :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Já jsem velkej fanda MPV a věci typu Pacifica se mi líběj ze všeho nejvíc, ale tohle je s tím tupým useknutým čumákem prostě... ošklivý. Je v tom takovej ten feeling „Mrdám na aerodynamiku“.
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    CYBERHIPPY: Je to hnusný jak 5008 s batohem :)

    To se bude líbit.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    NIKDAS: impressive, very nice... now let's see the other months :)
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Enyaq úspěšnější než Tesla Y. Vůz Škody Auto byl v říjnu nejprodávanějším elektroautem v Německu | Hospodářské noviny (HN.cz)
    https://byznys.hn.cz/c7-67264370-ok1pk-8c4c28fdb5860a7

    Odemčeno, zdroj: [SATAI @ Za Paywallem? 🔐🗝️ Odemčeno. 🔑🔓]
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    Citroen predstavil elektromobil e-C3 s cenou 19 990 / 23 300 € "Made in Slovakia"
    https://www.teslamagazin.sk/citroen-e-c3-elektromobil-predstavenie/
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JYRKA: Pardon?

    Dovnitř: Můj 6yo + 9yo ty dveře otevírají každý den. Ukazoval jsem jim to jednou, od té doby jsem si žádných problémů nevšiml.

    Ven: Takovej člověk ale samostatně nevleze z žádného auta, ne? To jsem nemusel ukazovat ani 80yo důchodkyni (aktivní).

    Já bych už fakt poprosil, aby k volebním lístkům dávali povinně jednoduchou matematickou úlohu / nebo třeba něco na úrovni captha.

    JYRKA
    JYRKA --- ---
    VDFLAT: Ty kliky v modelech 3/Y jsou fakt hell pro vsechny. Zvenku i zevnitr.
    Kdyz se je naucis pouzivat, uz to jde, ale pro novacky je nemozne se do a z auta dostat.
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    DZODZO: Pletu, pardon. V tom pripade se pridavam k dotazu.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DZODZO: Jedine co me ohledne libovolnych dveri TMY napada, ze obcas musis obejit auto a nekomu ukazat, jak to otevrit - jak manipulovat s tou zapustenou klikou. A ze kdyz jsem svezl i jine nez moje deti, tak chteli nekolikrat videt automatiku bezramych dveri, krome jinych veci 😊 Mali car geeks, respect 😊
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    VDFLAT: to si asi pleties pismenka X a Y ne? :)
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    DZODZO: Zadni dvere s otviranim nahoru.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: ake su u Y picoviny s dverami?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Zkusím s 4ks Xbox ovladačů. Ty Vampire Survivors určitě využijeme, rád děti učím novinky a geekoviny všeho druhu 🙂
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TMYP - Přišel update ❤️:

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MINER: Humor: Tak to si nečti o založení VW a konstrukční činnosti F. Porsche.

    Teď vážně: Rozumím, co Ti vadí. Vmímam Muska v mnoha směrech velmi pozitivně, včetně nákupu Twitteru, jehož community notes jsou úžasné proti šíření nesmyslů. Ale některé jeho posty a kroky zrovna ohledně agrese RU vůči UA mě velmi mrzí, souhlas.

    Kompenzoval jsem si to morálně tak, že jsem na UA poslal další peníze 😊
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    STETKINS: A co Kia? Třeba EV6/EV6 GT?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: No já prošel od fáze, kdy jsem obdivoval Teslu a Muska, ještě než to bylo cool (test Modelu S jsem psal jako první novinář v ČR) od fáze, kdy jsem začal o Muskovi pochybovat a předpovídal jsem, že se stane příliš výstředním a tu značku ohrozí svojí touhou dělat všechno po svým:
    Génius i vrah. Musk může Teslu pohřbít stejně rychle, jako ji nakopl - Finmag.cz
    https://www.finmag.cz/inspirace/424267-genius-i-vrah-musk-muze-teslu-pohrbit-stejne-rychle-jako-ji-nakopl

    ... do přesvědčení, že je nejen kretén osobně a politicky, ale že taky v horizontu let je jedinou šancí Tesly na úspěšný fungování to, že ho vyhoděj.

    Model S bylo skvělý auto, dobře to jezdilo, bylo to sice trochu blbě smontovaný, ale byl to nejlepší elektromobil na světě (s náskokem) a fungovalo to super, protože v tom byly důležitý kousky z Mercedesu.

    U Y začaly vymejšlet píčoviny s dveřma, u trojky s prosklenou střechou, pak začali blábolit o Roadsteru s nesmyslnýma parametrama a raketkama, pak přišli s Cybertruckem, kterej místo aby udělali normální pickup a byli první na trhu, zkusili udělat jako futuristickej tančík, což se ukázalo bejt totální píčovinou.

    Do toho neustále tvrdí, že budou mít Level 5 FSD, byť jim jejich testy na lidech krutě nevycházej, kvůli snu o FSD jsou ochotný totálně ignorovat ergonomii (viz yoke) a dokonce odstraňovat bezpečnostně kritický a zároveň komfortní systémy (absence parkovacích senzorů, protože "to prej zvládnou kamery").

    Pořád mají šanci bejt úspěšnou masovou (nikoliv prémiovou) automobilkou, pokud zvládnou ještě o kus zlevnit 3 a Y, vyrábět je v milionech kusů a ideálně k tomu představit Model 2. Nebudou nikdy největší automobilka na světě, byť můžou být jednou z největších.

    Ale jsou ve fázi jako Ford ve 30. letech, kdy taky museli přijít lidi a říct Henrymu, že se asi posral.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam