MINER: No já prošel od fáze, kdy jsem obdivoval Teslu a Muska, ještě než to bylo cool (test Modelu S jsem psal jako první novinář v ČR) od fáze, kdy jsem začal o Muskovi pochybovat a předpovídal jsem, že se stane příliš výstředním a tu značku ohrozí svojí touhou dělat všechno po svým:
Génius i vrah. Musk může Teslu pohřbít stejně rychle, jako ji nakopl - Finmag.czhttps://www.finmag.cz/inspirace/424267-genius-i-vrah-musk-muze-teslu-pohrbit-stejne-rychle-jako-ji-nakopl... do přesvědčení, že je nejen kretén osobně a politicky, ale že taky v horizontu let je jedinou šancí Tesly na úspěšný fungování to, že ho vyhoděj.
Model S bylo skvělý auto, dobře to jezdilo, bylo to sice trochu blbě smontovaný, ale byl to nejlepší elektromobil na světě (s náskokem) a fungovalo to super, protože v tom byly důležitý kousky z Mercedesu.
U Y začaly vymejšlet píčoviny s dveřma, u trojky s prosklenou střechou, pak začali blábolit o Roadsteru s nesmyslnýma parametrama a raketkama, pak přišli s Cybertruckem, kterej místo aby udělali normální pickup a byli první na trhu, zkusili udělat jako futuristickej tančík, což se ukázalo bejt totální píčovinou.
Do toho neustále tvrdí, že budou mít Level 5 FSD, byť jim jejich testy na lidech krutě nevycházej, kvůli snu o FSD jsou ochotný totálně ignorovat ergonomii (viz yoke) a dokonce odstraňovat bezpečnostně kritický a zároveň komfortní systémy (absence parkovacích senzorů, protože "to prej zvládnou kamery").
Pořád mají šanci bejt úspěšnou masovou (nikoliv prémiovou) automobilkou, pokud zvládnou ještě o kus zlevnit 3 a Y, vyrábět je v milionech kusů a ideálně k tomu představit Model 2. Nebudou nikdy největší automobilka na světě, byť můžou být jednou z největších.
Ale jsou ve fázi jako Ford ve 30. letech, kdy taky museli přijít lidi a říct Henrymu, že se asi posral.