• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    GOR: Uniqa, trochu me to prekvapilo, protoze dvojnasobně drahý BEV už u nich pojištěný máme a cena se mi nezdála přemrštěná.
    Máte někdo doporučení na havarijko pro TMY?
    GOR
    GOR --- ---
    NIKDAS: Jmenovite? (Pojistovna, ne pani).
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Dneska mi paní (55+) z pojišťovny řekla, že museli hrozně zdražit havarijko pro BEV, protože ty auta strašně často hoří...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: BTW stačí se podívat v týhle diskusi, velká část fanoušků Tesly má pocit, že FSD je něco víc než Level 2 ADAS a podle toho k tomu pak taky přistupujou.

    Kdyby Elon přiznal, že současný FSD je co do toho, jak moc můžeš "neřídit" na stejný úrovni jako Travel Assist 2.0 v Octavii, tak by mu za něj lidi nedávali čtvrt milionu nebo kolik to stojí. A spousta z nich by si ani nekoupila Teslu, kterou si kupujou s pocitem, že mají next-gen auto který jednou bude řídit samo.

    Musk lže, podvádí lidi a ještě navíc způsobuje, že ty lidi kvůli tomu umřou.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Rozdíl je, že Tesla od začátku tvrdí, že Autopilot je autonomní řízení a Musk má furt takovej ten přístup "hele, ono to jezdí samo, jen vám tady dáme pípák a napíšeme disclaimer, ale je to autonomní, mrk mrk", podpořenej fejkovejma videama kde to jezdí fakt samo.

    A K TOMU NAVÍC má Tesla velmi mizerný systémy varování před tím, že teď už to samo nepojede.

    Tesla prostě všeobecně sere na bezpečnost a snaží se postupovat stylem "move fast and break things", přičemž ty "things" jsou lidi.

    Musk si to omlouvá tím, že čím dřív bude plná autonomie, tím dřív bude na silnicích bezpečno a že za to těch pár lidí stojí (tu poslední část neřekne nahlas, ale je to z jeho vyjádření jasný).

    Musk by za tohle měl jít sedět.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: na tento typ zmyslania aplikuj realitu susenia kocek v mikrovlnce ako popisuje COMODOR_FALKON

    ze bezny american nevie citat s porozumenim a pre common sense musi minimalne cez hranice do kanady nie je chyba vyrobcu automobilu, Ford ma akurat mozno silnejsie pravne oddelenie, ktore vie tieto marketingove prehmaty odchytit este predtym nez nastanu, lebo uz za sebou tiez maju urcite kopu sudnych sporov kvoli tomu, ze ich auto si kupil idiot :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Rozdíl je v tom, že Ford ti netvrdí, že asistent pro jízdu v pruzích je autopilot, nemluví o autonomii a má na rozdíl od Tesly funkční mechanismy který tomuhle používání mají zabránit.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    holt viac ludi necha svoj pomeranc riadit teslu nez napr. ford, to sa potom prejavi aj na statistikach, lebo na socialnych platformach bezne automobilky moc netahnu :)

    a ked niekto u autopilota nepouziva svoje oci a necha sa napikovat pod kamion, tak to je na darwinovu cenu
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    CAL: Je to v zásadě velmi bizarní řízení na úrovni "sušení koček v mikrovlnce" kde se prozatím střetávají názory bez fakt a kde Tesla hrubě nezvládá PR + právní obranu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CAL: Vcelku nic, co bychom už dlouho nevěděli. Musk ve svým mesiášským komplexu nemá problém pustit do ostrýho provozu beta verzi, protože věří ve vyšší dobro. Nebo svoji pěněženku.

    Měl by sedět.
    CAL
    CAL --- ---
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    Další výlet:
    Do Srbska elektromobilem
    https://youtu.be/J-tDeAoHoak
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DOCKINEZ: Má páčku vlevo od volantu. A nemá ovládání blinkrů na volantu - je to dobře poznat.
    Obecně vzato to jsou S a X po faceliftu (2022?) a 3 Highlinder (září 2023). Y to mají všechny.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jak prosím poznám, která Tesla má fyzický ovladače na blinkry? Díky
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Musím říct, že včera mi Tesla udělala radost. Jel jsem po tmě v Praze po čtyřproudovce a nevšimnul jsem si chodců, kteří vlezli na přechod. Šli zprava, já jel v levém pruhu a Tesla začala ječet a rovnou na displeji zdůraznila červenou barvou chodce.
    I kdyby mě nevarovala, tak bych zastavil, ale bylo by to hodně nepříjemné pro mě i pro chodce. Takže klobouček.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Tady je bližší info k dotacím na EV:
    Dotace na elektroauta dostanou také živnostníci. Kolik, kdy a jak stát přispěje? | Hospodářské noviny (HN.cz)
    https://byznys.hn.cz/c7-67268960-1228mp-80eb1458f027c11
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    We Drove A VinFast So That You Don’t Have To
    https://www.youtube.com/watch?v=fvJaGKNGKN4
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NIKDAS: Nedaleko od Showroomu/servisu Tesly je https://www.tesla-clinic.eu/ sice jim prezuti trva dlouho, ale jsou tam fajn :D
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Akorát teda blbý, že ti auto prodaj na letních a nepřezujou ti to (aktuálně nemaj pneu, takže jedině koupit i s diskama a i u těch jim to píše, že nejsou na skladu). Takže teď musím urychleně sehnat zimáky a v Praze přezout, ať s tím nejedu přes půl republiky na letních. Jaké používe zimní na TMY? Ty co dodávaj (Pirelli Winter Sottozero 3), nebo jiný? Když to porovnávám s jinýma značkama, tak mi ty pirelli vycházej docela blbě, hlučný, blbej rating a jako bonus jsou nejdražší, i když o tohle u pneu až tak nejde...

    Plus vzhledem k tomu, kolik aktuálně prodávaj vozů a jak málo místa, tak nám auto předaj s cca 50% baterky a jako omluvu dodaj 150kw kredit na superchargery, což je sice hezký a chápu je, že nemaj jinou možnost, ale raději bych dojel domů na jeden zátah :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam