PEPAZZ: Nevim kolik je ceho, nicmene - ja bych auto bez minimalistickeho designu uz nechtel, dva dalsi lidi se kterymi jsem se o tom bavil taktez. Jeden z nich si prave kvuli tomu koupil TMYLR misto Enyaq. V interieru nema co vrzat, otru to hadrikem, vsechno nastaveni mam na "auto", protoze me nenapada duvod co bych kde proc menil (ani pred tim v ICE, ani ted v TMYP).
Jedine co bych vytknul Tesle je snaha o yoke misto volantu, pri krizovem krouceni volantem ten yoke muzes minout rukama. Ale kdo to nechce si v cfg vybere volant. Pripadne, kdo to koupi s yoke ojete a chce volant, tomu to za par penez vymeni v servisu. Chybi mi pouze bird's eye view a dalsich 500 HP. Tech dalsich 500 HP v Tesle poresit umi, staci koupit X Plaid misto moji TMYP - bohuzel moje vina, ze na to nemam, mel jsem se lepe ucit 😊
Co naopak cenim je nejmene pro moje zada nejpohodlnejsi sedacky v T co jsem kdy kde sedel a super audio. Na sedacky maji vlastni tym (leckdo jiny si to zada v Adient atp vcetne navrhu, nehlede na kecy v promo materialech), genezi toho tymu nevim. Na audio si v Tesle "odvedli" tym z Bang & Olufsen, ktery predtim delal audia do aut 😊