• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    RATTKIN: Je to od ČEZ Ditribuce Varianta EMOV1, jsme Praha-západ
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Tak real-world dojezd MG5 při tempomatových 130 km/h na dálnici je tak 240 km. Rychlost nabíjení 50 kW i na 75 kW nabíječce, tedy pokud to vůbec začne nabíjet (na dvou různejch PRE mi to házelo chybu vozidla, asi si to s nima nerozumí).

    Plus je to celý nedomyšlený, nedoladěný, nedodělaný. Podvozek dokáže zároveň houpat a drncat, což je fascinující. Ergonomie není. Kravál je.

    Jako, kdyby to stálo o třetinu míň než odpovídající konkurence, tak asi zajímavý. Ale když je to o ani ne 10% od BMW?

    Takhle ten evropskej automobilovej průmysl nerozvrátěj teda...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    byd trochu pain nabíjení a dojezd

    BYD Atto 3 dovoz z Nemecka môjho nového elektromobilu
    https://www.youtube.com/watch?v=Q0crVh4lpL0
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    DJFRACTAL: spíš bych se poohlížel po e-Golfu 2017+ kdy dostal větší baterku. Mám ho s větší baterií a i tak je malá, tu menší si vůbec nedokážu představit..
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    ELIJEN: je tam větší měsíční poplatek za jistič. Ale od určité spotřeby se to vyplatí.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    Má smysl zabývat se nabídkou staršího auta (e-Golf 2016), které je po 3,5% opravě? Najeto do levého předního světla/nárazníku/blatníku na parkovišti. V ceně mi to nepříjde zohledněno, je +/- stejná jako u podobných ojetin. Vypadá jako nový.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    RATTKIN: Takhle to ma CEZ. Navic ve VT je to pekne drahe. Ja budu prechazet na nejaky pro cerpadla. VT je o dost levnejsi a NT bezi skoro cely den.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    CATSIAM: d27d a máte rozdělený čas? Jaká je distribuční oblast?
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    NIKDAS:
    RATTKIN: Nám dali na auto nízký 20.00-24.00 a 2.00-6.00. V autě jsem nastavila, že může dobíjet 2.30-23.30 a dobito má mít v 6.00 (zjistili jsme, že auto a rozvodný závody se poněkud časově rozchází a můžu nastavovat jen po 30 minutách) a holt jak přijedu domů, tak připojím kabel, ale až po 8 večer vylezu ven a čipem aktivuju nabíjení. No a když náhodou přes den se postavím někde k nabíječce, tak nemusím přenastavovat auto, aby začalo nabíjet.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    NIKDAS: čas 0:00 - 6:00 je pro spot ideální. Já mám v boilerovám D25d noční čas 4:00 - 8:00 a to už spot může být nahoře. Proto měním na elektromobilní D27d
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DAN_F: hm tak to tam bude asi defaultne, lebo ja som ziadne neinstaloval, tie photos nepouzivam, na obrazky mam nejaky irfan view
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    DZODZO: (jen s doinstalovaným rozšířením pro heic)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    NIKDAS: win10 photos to otvori
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIKDAS: achjo, Apple a jeho HEIC.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    BOBASH: Ty soubory máš nějaký rozbitý, nepovedlo se mi je otevřít v žádným programu :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Ad levná a skvělá čínská auta útočí. Co by tak člověk čekal, že Číňan podělá nejvíc. Materiály? Naladění podvozku?

    Ne. Ergonomii elektronických systémů.

    Napadlo by vás někoho, že byste třeba dali do auta za 950 tisíc manuální klimatizaci s manuálním větrákem, ovládanou přes dotykovej displej, přičemž byste její ovládání dali výhradně do submenu, přístupnýho fyzickým tlačítkem? Ne? Jasně že ne, to může napadnout jen deb... oh, wait!



    A co tak dát na poměrně malej displej palubní desky jako tu úplně nejdůležitější, nejnápadnější věc, kterou nejvíc potřebujete vidět, když už proklikáte (po každým nastartování) o dvě obrazovky vedle tam, kde vidíte palubní počítač? Rychlost? Spotřebu? nějakej graf nabíjení/vybíjení?



    Samozřejmě že ne? Mrdneme tam obrovskej obrázek auta, protože bych mohl zapomenout, v čem sedím a jak je to hnusný...

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    GOR: Já se ptal, jestli může mít smysl vzít elektromobilní a kdyby byl levnější než D45d, tak na něj nějak napasovat akumulačky. Ale to už jsem dospěl k tomu, že je to blbost a nechám tam D45d, řešit přechod mezi těma dvěma taky nebudu.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    GOR: BMS je nastavená na originální typ baterie, tj. pokud máš Gen1 s 24kWh li-ion a potřebuješ tam dát 60kWh LFP, tak to bez modifikace BMS nejde…
    GOR
    GOR --- ---
    BOBASH: Cwe ja jsem slepej, proste jsem nejak predpokladal, ze se ptas na elektromobilni tarif :-D

    D45d uz se nove nepriznava, D57d ho nahrazuje. Priznam se, ze se mi nechce hrat "najdi 10 rozdilu", ale pripadaj mi temer stejny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam