Jinak report z týdne s MG4 – z nějakýho záhadnýho důvodu to STRAŠLIVĚ žere, za týden kombinovanýho ježdění v aktuálním počasí asi 27 kWh/100 km, přestože jsem po městě jezdil vcelku příčetně a po okreskách naprosto předpisově, dálnice jen pár kousků max 130. Celkově jsem do 1% baterky najel 229 km. Nečekal bych, že tako vej malej zmrd bude žrát víc než Enyaq, ale děje se to.
Nabíjí to hezky, 135 kW.
Infotainment tradičně drbání pravou nohou za levým uchem, volba úrovně rekuperace a jízdního režimu v druhým podmenu (pokud to není někde kde jsem to nenašel) je patrně dílem mimozemšťana nebo někoho na drogách. Sdružit do jednoho tlačítka a jednoho směru přepínání palubního počítače a hlasitost (přepínáte jiným tlačítkem na volantu) je pak věc, u který bych ze studijních důvodů fakt rád potkal životní formu, která to vymyslela.
Jinak celkově – není to nijak tragický, je to asi tak laciný, jak by člověk čekal od auta za necelých 800 tisíc. Ve chvíli, kdy to přestane být nejlacinějším EV na trhu, který není Dacia Spring (resp. který má použitelnou baterku), stane se to téměř neprodejným.
Představa, že za to dám o kilo víc než za 52 kWh Renault 5 (kterej těch 8 kWh dost možná dorovná spotřebou) je absurdní.
Jinak podvozek tentokrát docela sranda... zadokolka v malým a lehkým autě super. Než přijdou nerovnosti a terénní vlny, pak začíná bejt regulérně děsivej. Furt to není v levelu "aktivně se mě snaží zabít", ale je to vlastně docela dobrej elektromobil pro petrolheady, protože se to k týhle úrovni dostává docela blízko – a bez nevypínatelný stabilizace se obávám, že by to tu hranici poměrně dalece překročilo.