HANZS: MG4 je zdaleka nejlevnější elektromobil s aspoň trochu použitelnou baterkou (60 kWh), přičemž mírně dražší konkurenti mají nejen horší baterku, ale navíc to jsou zastaralý předělaný fosily. Třeba jako e-208, která je přesto ve Francii nejprodávanější EV.
Ty prodeje jsou výsledek toho, že elektromobily si kupuje spousta lidí, který vlastně nemají rádi auta, je jim jedno, jak je to auto dobrý, ale jdou jen po ceně a velikosti baterky, případně nabíjení.
Plus neexistuje žádná alternativa, protože automobilky, který by uměly za tyhle peníze udělat výrazně lepší auto, ho zatím nedělaj, protože jsou schopný vyprodat celou svoji kapacitu na výrobu EV v o třídu až dvě větších SUV, za který dostanou dvakrát tolik peněz.
Až bude na trhu třeba Elroq, kterej bude cenově mnohem blíž tady tý věci než Enyaq, ale pořád bude pravděpodobně o parník lepší, tak to bude mít MG4 o dost těžší. Až bude na trhu Renault 5 a ID.2, tak good luck.
Jinak ad ID.7 – to auto se začalo prodávat kdy, před měsícem? To ještě nestihly prodeje naběhnout do úrovně, kdy budou vidět.