BOBASH: Naopak. Přístup Tesly je nejlevnější způsob, jak se dostat k úplné autonomii.
To taky pěkně může znamenat, že ostatním dojdou prachy, dřív než to dodělaj. Třetina lídrů autonomie z posledních 4 let je už kaput.
Oba přístupy dávaj smysl. A oba jsou před dokončením nebezpečné (byť jinak) a potřebují baby-sitting (byť jiný).
Teoreticky může být využití lidarů bezpečnější, prakticky jediné auto, co zabilo někoho jiného než vlastního baby-sittera, byl Uber, kterej s lidarem vytvořil řádově nebezpečnější systém, než Tesla, protože to byli ještě větší autisti než Musk. A chodce srazil Cruise, kterýmu ho do cesty hodil živej řidič, ale ani s lidarem nezareagoval správně.
Lidar má taky svý problémy, zejména fúzi senzorů. A to, co získává na (teoretickým) fail-safe, ztrácí na řádově menším množství tréninkových dat, který jsou pro bezpečnost klíčový.
AGI na self-draiving nejen není potřeba, ale udělal by víc škody než užitku, i kdyby byl možnej, a nikdo o této cestě ani neuvažuje. Tohle bude vždycky specializovanej systém, ne obecnej. Ostatně všechny krizové situace vyřeší i řidiči reflexivně/automaticky, ne rozjímáním.
Všichni známe tvůj názor, takže už nemusíš psát další traktát.
To, že je nám oběma Musk nesympatickej, neznamená, že to, co dělá Tesla, (někdy) nedává smysl. Má nejlepší lidi jako je Karpathy. Moc dobře vědí, co dělaj.
Stálo by se za to zamyslet se, proč máš tak odlišný názor od těch, kteří tomu rozumí, dělají to, rozhodují o tom, vydávají povolení/certifikaci i soudí (a přes současné žaloby jim (v tomto) žádný podvod nedokázali).
A to připomínám, že Muska považuji za jednoho z největších gaunerů Kalifornie s výjimečnou kombinací autismu a narcismu a dalších vad.