díky všem za odpovědi.
DIM_: nechce se mi do toho dávat více jak 400kkc, mám zatím půjčené auto do podzimu, takže budu teď pár měsíců hledat. zvažuji i nákup v DE, ale tam bych raději využil služeb někoho, kdo se vyzná - ať už v obchodování s turky, tak v EV
RATTKIN:
děkuji za video - je dobře, že jsem ho viděl. Něco budu muset řešit trochu jinak, než jsem předpokládal
budu rád za konzultaci - mam FVE s 7KW peak, takže jen málokdy bych dosahoval spouštěcího výkonu pro wallbox, takže komunikace mezi wallboxem a střídačem nejspíš nepotřebuji
auto bude používat i manželka a ta rozhodně nebude chtít nic řešit - budu rád, když po příjezdu zapojí konektor, když bude pěkně
rád bych řešení, které bude fungovat následovně:
3F wallbox/kabel, který bude automatick spuštěný(=schopen nabíjet) mezi 13.-17. hodinou výkonem 6kW (v tu dobu bude s nějakou pravděpodobností FVEposílat do sítě +-6kW ). toto by bylo zapojeno před měřákem střídače - tj, využíval by se +- všechny přebytky a něco málo by se docuclo ze sítě)
a pokud budu potřebovat jinak, tak si to zapnu ručně
plánuji i přejít na spot a dobíjení v zime řešit v noci, takže ocením, když 3F wallbox zvládně i 11kW
je to takto realizovatelne nebo neco opomijim ??
díky