KORKMAZ: Tady jde o nějaké zmatení, ta krabička není trafo - je v ní jen nějaká komunikace s autem (vypni/zapni) relé a možná nějaké ochrany, ale krabička sama o sobě s napětím nic nedělá.
Já nevím, jak přesně to má Citigo iV, ale pokud mě paměť nešálí, na AC se umí nabíjet 7,2 kW, tj. nejspíš 2x16A (2x16x230= 7,36 kW), nevím, že by nějaký elmobil měl palubní nabíječ zapojený do trojúhelníka, Renaulty mají vysoké výkony palubních nabíječek, ale stejně si matně vzpomínám, že byly do hvězdy.
Ten Type 2 kabel je vlastně jen jakási prodlužka, ale na opačné straně nemůže být jen obyč zásuvka, musí tam být "wallbox" (lidově řečeno, fyzicky to může být i volně ložená krabice, nemusí mít nutně formu určenou k montáži na zeď), který si umí s autem "povídat". Např. Leaf má v příslušenství plnotučný Type 2 kabel (má všechny fousy), ale na konektoru auta je vidět, že kontakt je jen v jedné z fází.
Takže, pokud s sebou v kufru nechceš vozit EVSE (to je ta krabička do běžné 230V zásuvky), buď si musíš koupit druhou EVSE nebo onen zmíněný wallbox.
Nevím, co provozuješ na chalupě za spotřebiče, ale pokud máš hlavní jistič 3x20A a výše, asi nebude s nabíjením přes noc problém (pokud teda přes noc neřežeš na cirkuli, nemícháš beton, nepečeš husu nebo třeba neohřejváš vodu).