• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    TIGU
    TIGU --- ---
    Vždy jde o nejslabší článek. Ať už je to auto, které se probouzí z režimu spánku v řádu minut, backend roztříštěný na desítky servis, backend for frontend (BFF), nebo frontend, který musí něco vymyslet, když nedostane data/odpověď vůbec. Jeden může mít vymazlený frontend a backend, ale když chci zavřít okna, protože prší a auto se probudí za 5 minut, tak ... díky. A jeden to hází na druhého ;)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NTR23: My to měli v práci (dokonce dvě - to s tou nejmenší a pak s trochou větší baterkou) a jezdí se s tím fakt dobře - první auto z kterýho byla žena nadšená (a to už jsme měli doma půjčený Lexus nebo Maserati), ale za ty prachy úplně nevím. Do města na popojíždění super, ale jak mimo město obvzlášť u toho základního s dojezdem 120 km úplně nevím -jednou si to půjčil jeden vedoucí, že s tím pojede z Prahy machrovat na meeting do Poděbrad a jel nakonec bez topení, aby vůbec dojel.
    Do Stuttgartu, to jste jeli tak týden ne?

    Ten ekointeriér - pro někoho to je plus, mně to přišlo jak z papíru, ale to je asi věc vkusu, osobně bych se to ještě bál nabourat - je to celý z karbonu, přijde mi to neopravitelný.
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: Takze uz nebudeme frontendy precenovat, vid? Rozumim, ze branis svoji praci a utesujete se u vas tim, ze vsechno je sice sracka ale z toho vseho je ta vase cast sracky ta nejmensi, jenze jako celek je to porad sracka.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MESTREY_: A k cemu je ti sebekepsi frontend, kdyz to vzadu nefunguje?
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NTR23: Proto tady máš tu plátěnou střechu.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23: A ad město, v srpnu jsme byli na výletě v Mnichově a Stuttgart. 2024 km.

    I to se dá.

    Mam 120Ah model
    NTR23
    NTR23 --- ---
    DIM_: Mam i3 a jsem z toho naprosto nadšen. To auto vubec nezestárlo. naopak je pořad moderní a lidi se otáčí. Řízení skvělé, one pedal driving. Interiér větší než auto zvenku. Eko výroba.

    Snad jen je tvrdší. Nemátláš prstama po displeji. Čtyři místa.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    CEEFA: Nepřestalo se BMW Isetta vyrábět, protože v případě nárazu z toho nešlo vylézt?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    MAGE: to jsem potkal minulej tejden nazivo a je to desne roztomily :D


    ABS
    ABS --- ---
    DIM_: s tim BMW chybu neudelas asi. ja leta jezdil oiniq 28kWh, a to je pomer cena vykon stale super (co do velikosti je to uz auto), okolo 300k se sezene snadno. Kdybych vybiral kolem 300 jdu zasi do ioniq, pokud je to ciste mesto a caste parkovani, tak asi to BMW.
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: A tento pristup je presne jeden z duvodu, proc Konzern dopadne jako Nokie.

    Btw, k cemu mi je backend bez fungujiciho frontendu?

    DIM_
    DIM_ --- ---
    Chci mame koupit nejaky elektro (ona ho chce, na jezdeni po Praze), ale nesmi to bejt velka Tesla (taky protoze nema senzory). A vlastne jediny auto, ktery mi prijde, ze si zaslouzi penize, je BMW i3. Vse ostatni mi prijde jako joke. Vsechny ty Mokky a spol. mi pripadaj jako Fabia s elektromotorem.

    Nebo mate jinej tip? Zas nemam nejakej super prehled o malych, levnych EV asi nemam.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DZODZO: Pneu na tom hoří primárně ostrou jízdou v zatáčkách a prudkým bržděním, ne zrychlením na 4x4 EV. Takže jestli jezdíte trosku jako lidi, nic moc se tomu neděje.

    Pokud nesahas do nastavení auta, výkon se dávkuje pod úroveň gumovaní a startů z 0 je minimum. Nepočítám poskakování v centru města, ale tam doufám nejezdite brzda-plyn, berte pls ohled na ostatní kolem.

    Takže kamarádovi na TM3P docela hoří, což je hezky vidět jak vysoko má sjeté boky pneu (tohle trošku nechápu co s tím dělá, ale je to tam), protože s tím prostě litá rychle okresky a sem tam okruh a nevaha s tím brzdit plnou.

    Nežto mě se s TMYP nic moc s pneu neděje, zpomaluji v 98% jen na rekuperaci, v zatackach nejezdím úplně pomalu ale gumama nehvizdam. Těch pár startů na plný kotel, ale na default tudíž bez gumovaní, je tomu jedno.

    Nesmíte si pod tím představovat Dodge Demon s hnanou jen zadní nápravou a starty s kouřem od gum za autem 😀
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MESTREY_: Obecne role radii se precenuje. To hlavni neni videt
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    LAUNCHER: tak ale pokial nechces menit pneumatiky moc casto, tak asi nie je dobre tolko gumovat na rozjezdu a brzdeni :) cital som nejaky thread, ze typek mal na tesle 70000km na jedny pneu co mi pride ze musel jazdit iba seniorskym stylom po meste :)
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    BOBASH: Je stejne na chuja, jako MIB3, jen to maskuje tim, ze je rychlejší diky vykonnejsimu HW.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: A mmch i s tím 1000 HP samozřejmě stále platí, že výraznější zážitek / přetížení jsou plné brzdy než plný plyn.

    Brzdí to jen tak, kolik dovolí pneumatiky. Zrychluje to tak, kolik dovolí pneu (úplný začátek) a dále kolik dovolí motor.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NIKDAS: 1000 HP v S Plaid jsme měli 2* půjčený, na plný kotel z 0 v pohodě. Jen už mě to proti 500 HP tolik neláká dávat vždy plyn na zem hned od nuly a přijde mi vhodné o úmyslech dát plný plyn předem informovat posadku, tahá to do sedačky, ale ne nějak urputně. Zrychlení třeba ze 100 km/h už tak úžasné pocitově není, tam by nevadilo ani silnější zrychlení.

    Nutné je jako vždy uvažovat maximální povolené rychlosti a brzdné dráhy úměrné aktuální rychlosti auta. A chovat se podle toho.

    Celkově je to Sko starší auto, moc mi nevyhovuje už jen to, jak je celá ta kabina víc vzadu. Ale i tak jsem z toho měl velkou radost, placatý rychlý auto prostě. Kdybych se líp učil, tak bych ho chtěl k TMYP hned. Jasně, v regionu mám výhodu výrazně prázdnějších silnic a nějakou dobu jezdím s 500 HP EV.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam