DZODZO: Pneu na tom hoří primárně ostrou jízdou v zatáčkách a prudkým bržděním, ne zrychlením na 4x4 EV. Takže jestli jezdíte trosku jako lidi, nic moc se tomu neděje.
Pokud nesahas do nastavení auta, výkon se dávkuje pod úroveň gumovaní a startů z 0 je minimum. Nepočítám poskakování v centru města, ale tam doufám nejezdite brzda-plyn, berte pls ohled na ostatní kolem.
Takže kamarádovi na TM3P docela hoří, což je hezky vidět jak vysoko má sjeté boky pneu (tohle trošku nechápu co s tím dělá, ale je to tam), protože s tím prostě litá rychle okresky a sem tam okruh a nevaha s tím brzdit plnou.
Nežto mě se s TMYP nic moc s pneu neděje, zpomaluji v 98% jen na rekuperaci, v zatackach nejezdím úplně pomalu ale gumama nehvizdam. Těch pár startů na plný kotel, ale na default tudíž bez gumovaní, je tomu jedno.
Nesmíte si pod tím představovat Dodge Demon s hnanou jen zadní nápravou a starty s kouřem od gum za autem 😀